Привіт, ця історія буде посвячена мені, і моєму хлопці, а про кого саме ви дізнаєтесь, в інших серіях!
Трішки про мене:
Мене звати Аріана друзі називають Арі. Мені 21. Навчалась на журналіста, хореографа, також пройшла курси флористики і візажиста. Також дуже добре знаю англійську, працюю моделлю для різних брендів. Хлопця не має. З батьками не спілкуюсь причину не хочу називати...
Я добре заробляю маю свою квартиру, машину, хочу відкрити бізнес.Мій день:
Ранок розпочався як зазвичай спорт зал, сніданок, приїхала додому трішки попрацювала над моїм проєктом.
На обід я вирішила сходити з подругою в ресторанВже пообідавши, я поїхала на зустріч по справам з партнером. Потім поїхала докупить деякі речі на відпочинок. Через 3 дні я з подругою, летимо на Мальдіви. Вже приїхавши додому я дивилась матч збірної України з футболу. Я дуже люблю футбол, збірна - це моє єдине фудбольне кохання! Там дуже гарні хлопці. Я хочу поїхать на матч, приїду з відпочинку і обов'язково поїду на НСК олімпійський, і буду вболівати за синьо-жовтих. А зараз іду робити вечерю, вечірню рутину і відпочивати.
Пройшло три дні:
Сьогодні в 14:30 в нас самольот, я прокинулась в 6:00, в 7:00 я вже потренувалась в спорт залі, вже о 9:20 я приїхала додому, збирати валізу, я завжди збираю валізу в день відльоту.
Вже в 11:42 я зібрала валізу, і почала працювать, через годину почала збираться. Вже зібравшись сіла в машину і поїхала по свою подругу і в Ейропорт.Моя історія:
Вже на слідуйчий день в обід я виставила пост:
Ariana Voychuk
Maldivesrandom🏝️🌊
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...