15

129 9 0
                                    

Ми з Лізой прокинулись о восьмій так як ми не можемо спати довго ми так рано прокинулись. З самого ранку душ, ранкова рутина, поки ми збирались слухали пісні, як я сумую за тими часами в Україні(((
Насолоджуюся зараз...
Ми зібрались зробили всі справи навіть на масаж сходили в таку рань, і вже до першої години дня ми були зібрані в ейропорт так як до вильоту чотири години ми вирішили піти поснідати. Ми написали дівчатам в групу хто хоче з нами піти, бажаючих не було тому що тільки попрокидались і ще не готові ми вирішили піти в двох, а вони замовлять щось собі. Ми пішли в той ресторан в якому були вчора там дуже смачно + недалеко.
Поки гуляли по фотографувались.
Прийшовши в заклад ми замовили бельгійські вафлі з лососем:

Прийшовши в заклад ми замовили бельгійські вафлі з лососем:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


А на десерт:

Ось такі десертики, але сумую за мілк баром, хоч він і є у Варшаві нажаль ми туди вже не встигнемо

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ось такі десертики, але сумую за мілк баром, хоч він і є у Варшаві нажаль ми туди вже не встигнемо.
Смачно поснідавши ми поспішали у готель. Тому що в нас виліт через 2.3 години, тому потрібно вже їхати.
Ми прийшли в готель, забрали зібрані чемодани і поїхали в ейропорт. Приїхавши туди ми здали багаж, зареєструвались і пішли в зал очікування, нам залишався час до відправки і тут ми чуємо що наш рейс переносять на три години, ми всі в шоці , але не розчаровуємося і йдемо гуляти по дюті фрі, ідем в старбакс. Кароче ми накупили всякой всячини, якісь перекуси, духи, блески, міні шампейн, боже ми скупили пів дюті фрі, навіть якось бистро промайнув час. І ось вже оголошують нашу посадку тому ми бисто пішли і вже через три години будем на місці...

___________
А ви здогадуєтесь куди летять дівчата? Якщо так пишіть здогадки⬇️

Я і моє випадкове коханняWhere stories live. Discover now