16

127 6 0
                                    

Мальта

І так називається країна в яку ми поїхали відпочивати. Це було неочікувано тому що хотіли ми в Турцію, Грецію,Португалію але вибрали Мальту тому відпочиваємо 5 днів і додому. Зупинилися ми в готелі так краще і зручніше буде подорожувати. Засилились в номер по 2 я в номері була з Лізой, всі залишились по номерах як і в Варшаві. В перший день ми пішли до моря покупались трішки позагорали, сходили в місцевий ресторан, їжа як на мене не дуже. Доречі як ми приїхали це вже рахувався перший день. Ми повечеряли і лягли відпочивати. Ранок 11:27 я відкрила свої очі, Лізок також вже просиналась так туди сюди ворочалась по ліжку.
- Добрий ранок)
- Добрий )
- Лізок прокидайся до кінця сніданку 30 хвилин.
- Треш, летим на сніданок!!!
Ми тільки зуби почистили і полетіли в їдальню...
Їжа була смачніша ніж вчора ми їли десь. Поївши ми пішли в номер привести себе до ладу. Деякі дівчата вже біля моря, деякі спали ще. Ну ми вирішили також збиратись і йти. Сьогодні в нас It's a good day ( чіл день)
Май лук оф зе дей:

 Сьогодні в нас It's a good day ( чіл день)Май лук оф зе дей:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І так ми пішли до моря

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І так ми пішли до моря. Лежали цілий день, ми загоріли, на купались, на розмовлялись. Тільки о 20:40 ми прийшли до номеру. Надобраніч.

Добрий ранок, до кінця відпочинку три дня ( рахуючи цей день) сьогодні ми їдемо на різні острови, екскурсії.

В інстаграм я виставила пост з ось таких фото і відмітка 📍Malta

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

В інстаграм я виставила пост з ось таких фото і відмітка 📍Malta

Ми цілий день десь ходили дивились, купались. Обов'язково хочу повернутися в цю країну. Ставлю собі за ціль побувати ще в 5 нових країнах і повернутися на Мальту.


Я і моє випадкове коханняWhere stories live. Discover now