17

108 4 2
                                    

Ну що ж залишилось два дні і повертаємось назад додому. Сьогодні ми вирішили влаштувати шопінг, ми розділились з дівчатами і вирішили іти наша компанія це Я, Крістіна, Влада, Анна, Ліза, Крістіна, Юля і Каріна це була нада компанія. Ми пішли в різні магазини накупили всякі їх сувеніри. Далі пішли шо різним бутікам, в мене є віш ліст і в кожній країні я купую по декілька речей.

 Далі пішли шо різним бутікам, в мене є віш ліст і в кожній країні я купую по декілька речей

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ось мої речі які я робіт купила, але на фото немає одягу. Ну і вже замучані після шопінгу вирішили іти вечеряти. Але тут сталась така сітуейшен шо інші дівчата десь загубились, вони вже пішли хтозна куди, зв'язок поганий геолокацію вони не могли нам мабуть пів години скинуть, в нас паніка, ми вирішили їм на зустріч іти, іши десь пів години, і тут Владі приходе смс від Віки з їх геолокацію, ми визвали їм туди три таксі, і дівчата через годину були біля готелю. Ми так і не зрозуміли як вони ішли, але вирішили вже іти повечеряти на годиннику почтишо дев'ята година ми тільки топаєм їсти. Ми так насміялись з розповідей дівчат, це капець, це було страшно.Вже повечерявши ми прийшли в номер і почали з Лізой розмовляти...
- Ех Лізок ще один день і ми розїдимся  по домівках, як я сумую за нашими днями, ночами, вечорами в Києві так хочу додому...
- Ей ти чого не розчаровуйся, така нада судьба дружин футболістів так жить.
- Та да, ти ж знаєш як я прив'язана до Києва, Київ це місце мого серця. Люблю всім серцем все що там є, всіх, короче ти ж знаєш.
- Так я знаю як ти любиш наш Київ.
- Так Лізок а коли ви до нас в гості?
- Я думаю ось буде відпустка два тижні, і ми приїдем на тиждень.
- Супер, поїдем на море, поїдем в Барсу, подивимось можливо якийсь концерт буде, то поїдем.
- Да, це взагалі буде топ.
- Вже скоро весілля, мені аж не віриться що я наречена і в мене весілля.
- Мені тоже не віриться що ти наречена, вроді ось ми не давно познайомились, в тебе не було ні хлопця, ти працювала , жила в Києві, а тут бац наречена.
- азхахаххаха

_________
Будь ласка прошу вас, залишти свій коментар, якщо вам цікаво і ви хочете щоб була прода🙏🏼

Я і моє випадкове коханняWhere stories live. Discover now