Пройшло 6 місяців, я уже познайомилася з динамовськой командой, їх сім'ями з деякими ми подружились. А сьогодні перший матч Євро-20.. тому ми домовилися поїхать з дівчатами, я знаю тільки Христину,Каріну,Віку і Ангеліну . Тому на Євро познайомимось з іншими дівчатами. Але є те що я хочу вам розповісти.
Я журналіст збірної України з футболу!!!!
Ви запитаєте як це сталось, зараз розповім. Я прийшла на матч Динамо і там я розмовляла з їх журналістом, їх призедентом, і вони мені запропонували роботу, я сказала що подумаю, на цьому ж матчі я зустріла Сергія Реброва і також з ним порозмовляла, і він в мене запитав.
-Аріано а ви випадково не журналіст?
- По спеціальності журналіст, а як ви це зрозуміли?
- Просто, у вас мова чітка як в журналіста, і питання цікаві.
- А зрозуміла, а що ви щось хотіли?
- Хочу запропонувати вам бути журналісткою збірної разом з Романом та Владою, згодні?
- Так так так, звісно це моя мрія.
- Тоді чекаємо вас в штабі збірної на підписання документів.
- Дякую.
- Бувайте
- БувайтеОсь так все було тепер офіційно я журналіст збірної України з футболу!
Перша зустріч з футболістами!
В мене був ось такий образ і підбори!
(Від автора:насправді в моїй голові ображ інший, але я не змогла знайти те що я хотіла)Я зайшла в зал в якому були хлопці і головний тренер, тренер мене представив команді, я розповіла трішки про себе і...
- Якщо щось цікавить, можете запитати!
Михайло - Аріано а у вас є хлопець?
Всі - ахаххахах
- Михайло а навіщо вам така інформація, якщо ви хочете претендувати на це місце, то нажаль воно зайняте.
Михайло- чому так пафосно?
- Я відповіла так як вважаю за потрібне, я надіюсь ми з вами подружимось, а то нам в одном колективі довго бути.
Михайло - мг.
- Все більш питань немає?
(Тиша)Я ще поговорила з тренером. І після закінчення їх зібрання я підійшла до Вови обняла його, тому що не бачила вже 2 тижні, але ми домовились що в збірній ми друзі.
Доречі Михайло побачив хто мій хлопець тепер відстане.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...