Вже після збору я поїхала в Україну, а Вова в Іспанію, тому що в мене не виходило поїхать. Вова приїде на два тижні додому, а потім ми поїдем. Пройшло два дні, і сьогодні через 2 години Вова должен пииїхать, я приготувала нам вечерю, зібралась і поїхала в Ейропорт по Вову.
Я була ось так одягнена:Вже приїхавши в Ейропорт я чекала Вову до посадки залишалось менше 10-ти хвилин.
- Привіт Кот
- Привіт моя любов, боже ти така гарна як завжди.
- Все для тебе як завжди💋
- 💋
- Поїхали додому буде романтична вечеря, ну а далі найгарачіше продовження вечора!
- Заінтригувала і заінтересувала, поїхали.Вже вдома нас чекала вечеря:
А після вечері була гаряча ніч...
На ранок:
Я зробила ранкову рутину, випила чашечку кави, переодяглась (доречі мій образ)З самого ранку я вже була при параді тому що я їду на нігтики.
- Добрий ранок, Кот💋
- Добрий ранок, мала 💋
- Я їду на нігтики, повернусь через 2 години.
- Добре, після поїдем туди, там де тебе чекає подарунок.
- Оооо подарунок я люблю ахахах
- Ну їдь буду тебе чекать вдома.
- Добре 💋 па-па
- Па-па 💋Мені було дуже цікаво я не могла дочекатись того моменту коли я вже приїду додому і ми поїдемо кудись.
Зразу після нігтиків я полетіла додому, Вова вже був зібраний і чекав мене. Ми зібрались і поїхали, їхали хвилин 20, ну не враховуючи пробки. Ми приїхали до будинків заїхали в один двір.
- Вов нащо ми сюди приїхали?
- Киць зараз все дізнаєшся....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...