13

140 9 5
                                    

2 день в Манчестері!
Ми в обід поїхали в кіно, ми там були чотири години, як на мене фільм цікавий. Далі ми поїхали погуляти містом, після в ресторан до дев'ятої години вечора ми були в ресторані. Потім поїхали додому баїньки.
Третій день ми провели по домашньому, тільки один раз їздили по магазинах ( потрібно щось же привести з Англії). Далі збирали чемодани так як ввечері у нас виліт, також з нами летить Віка, так як Віталік не може поїхать їде тільки Віка. Тому ми збирали чемодани. А вже в  п'ять годин вечора сиділи в самольоті. Ми з Вікторією і ще деякими дівчатами летимо на відпочинок. Тому ось ми і всі збираємося. З нами должна була Влада і Ангеліна летіть але вони прилетять через п'ять днів. Віка в нас буде п'ять днів мені хоч не скучно буде.

Минуло п'ять днів, за ці дні ми встигли з'їздити до Довбиків, Циганкових, Яремчуків, і віддати їм запрошення. А сьогодні день відльоту до місця Х .

Зібравши величезну валізу, з самого рання ми поїхали до Барселони там ми зустрілись з Юльой,  Романой, Христиной.
Із Барселони летимо до Варшави, будемо там цілий день а з ранку летимо до Х. Вже о третій ми були на місці. Ми поїхали заселятись в готель і чекати дівчат вони повинні бути через дві години. Також дівчатка з Англійської прилетять через годину.
Зараз скажу хто прилетить з України.
Ліза Судакова
Христина Шапаренко
Анна Матвієнко
Анастасія Конопля
Дар'я Бондар
Каріна Тимчик
В нас велика компанія.
Їдемо ми на п'ять днів.  Уже чекаю всіх , і цього відпочинку...

Я і моє випадкове коханняWhere stories live. Discover now