Тиждень ми відпочивали від усього, просто відпочивали без роботи телефонів, це супер. Але прийшов час повертатися додому, повертатися в той дуже бурхливий швидкий ритм життя.
Вже в 17:30 оголосили посадку в УкраїніЩе година. І наконецто дома, фух тепер в душ і спать.
Наступний день:
Ранок як завжди спорт зал, сніданок, робота, до 13:40 я вже освободилась. Сповнила що хотіла піти на футбол, ось як раз матч я взяла квиток, в цей раз вирішила сама поїхать. Далі я поїхала на фотосесію, потім на обід, також ще в мене було заплановане інтерв'ю, вже ввечері приїхала додому, уставша та і лягла відпочивать.Через 2 дні:
Вже сьогодні матч збірної. На стадіоні просто куча вболівальників. Україна виграла з рахунком 3:1, емоції просто зашкалюють, після матчу я ще десь години півтори була на стадіоні. Вийшовши з стадіону, ішла до парковки, було кучу народу, я ішла як завжди дивлячись в телефон тут я ступаю підскользаюсь падаю і в мене починає боліть голова, підбігає якийсь хлопець лице знайоме, але мені було так боляче що було не важливо хто це.
- Будь ласка можете мене підвезти в лікарню?
- Так, звісно.
....Вже коли ми сіли в машину...
- Я вас десь бачила, так чекайте чекайте ви ж Володимир Бражко.
- Так по-перше давай на ти, по друге так я Володимир Бражко.
- Оооо хотіла б я в тебе попросить фото але не в такому стані.
- Ахаххахах ну нічого в слідуйчий раз ми зустрінемось, і зробимо фото.
- А ти думаєш ми другий раз зустрінемось?
- Ну так ...
- Та ми даже не знайомі!
- Давай познайомимось, мене ти знаєш, розкажи як тебе звать, скільки років чим займаєшся?
- Я Аріана можна просто Арі, мені 21, я журналіст-хореограф, та ще 2 спеціальності. Також хочу відкрити свій бізнес.
- Ти біснес-вумен?
- Ахаха типу того, мене так друзі називають.
- А хлопець є?
- Ні, а ви Володимере хочете претендувати на цю роль?
- Можли хто ж знає?!
- Добре, ідем до лікаря.Ми прийшли мене обдився лікар, і сказав що все добре але тиждень ніяких нагрузок. І зробив наголос "навіть секс", ми з Вовой подивились друг на друга і засміялись, лікар каже "що не так", а Вова сказав "нічого, добре ми вас зрозуміли". Коли ми сіли в машину в мене був поганий настрій...
- Ей мала ти чого?
- Мені не можна ніяких нагрузок, ніякого спорт залу капець...
- Ну нічого відпочинеш.
- Та я і так 4 дні тому з відпочинку приїхала.
- Ну нічого ще відпочинеш!
- 😭😭😭
- Кажи куди тебе підвести?
- На Новопичерські Липки
- Ого Леді , оце ви не плохо живете.
- Завжди хотіла там жить, жила в бідності, а зараз як багато хто каже купаюсь в грошах, хоча як все правильно подумать, я вкладаю всі гроші в нерухомість, бізнес.
- Зрозумів. Так ми уже під'їхали давай я тобі допоможу піднятися.
- Давай.Ми вже піднялися, відкрила квартиру, він зайшов...
- Можливо чай, каву або какао?
- Ні дякую, я нічого не буду, давай в інший раз.
- Ех ну добре.
- Гарної ночі, бувай.
- Па-па
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...