8

218 9 2
                                    

Вже на ранок я була в квартирі в Києві. Почала збирати речі, включила фільм. В фільмі сцена була про те як розслідували вбивство, дивились по камерах, потім я сповнила що в мене стоять камери. Я вирішила їх подивиться. Побачила що "подруга" в каву підсипала шось, і пішла пропонувать Вові, він не хотів але вона його заставила. Він випив, заснув, а вона прийшла в комнату в нижній білизні, вляглась, потім я прийшла і їх побачила. Я вспокоїлась але вирішила нічого не робити. І пішла далі збирати речі все ж хочу продать цю квартиру.
Я продала квартиру і зразу ж купила іншу теж на липках але в іншому будинку. Два дні Вова мені не дзвонив і не писав. Але все ж подзвонив:
- Привіт
- Привіт
- Ми можем порозмовлять.
- На яку тему?
- На тему нашого розставання роз'їзду, не знаю як це назвать...
- Вов давай не по телефону, зараз я хочу відпочить, давай приїдемо до табору збірної через місяць і порозмовляєм.
- Добре, просто знай я тебе кохаю!
- ) до зустрічі)
- Добре)

Через місяць...
Я ввечері приєдналась до табору збірної, пішла на вечерю, і як завжди по традиції підійшла до кожного хлопця, дійшла черга до Вови, він мені сказав...
-Арі будь-ласка давай після вечері порозмовляєм.
-Ок, чекаю в 20:30 біля центрального входу.
- Добре.

В 20:35 я підійшла до центрального входу він вже мене чекав, ми пішли пройтись по території готелю.
Я почала розмову...
- Вов я подивилась по камерах що було, і зрозуміла що у вас нічого не було.
- Ти все знаєш?
- Да
- А ти можеш показать що було?
- Да, дивись....
- Блять яка сука, і із за неї я чуть тебе не втратив?!
- Я б просто не знаю шоб я робила аби ми розійшлись.
- Ми разом!?
- Да!!!
- Я заради тебе все зроблю шо ти хочеш, все все заради тебе, ти моя любов назавжди.
- А ти моя любов, я просто хочу буть з тобою, хочу шоб в нас все було добре, хочу сім'ю з тобою!
Потім ми з ним обіймались, цілувались, просто провели час разом.


Я і моє випадкове коханняWhere stories live. Discover now