Ранок 9:00 я вирішила сьогодні повалятись довше так як в мене травма, я дивилась фільм, чую дзвінок в двері, відчиняю а там...
І записка: "Гарній дівчині для хорошого настрою"
Я виставила в сторіс з надписом "Дякую, дякую за підтримку 💋 "
І тут мені приходе повідомлення від (vova.brazhko)
Відкриваю чат і бачу:
-Добрий ранок, мала!
-Добрий ранок, дякую за букет😊, настрій з самого ранку підняв.
-Це добре, як спалось?
-Добре, але голова трішки боліла.
А тобі як спалось?-Мені теж добре, я хотів
тебе ще вчора на вечерю
запросить,
але забув, тому я тебе
запрошую на вечерю,
ти згодна?-Так я згодна. Але давай ти приїдеш
до мене і ми замовимо доставку?-Добре, якщо тобі так зручніше
то окей, до зустрічі!-Чекаю!
Я вже почала збиратись тому-що через дві години Вова приїде. Я замовила багато всього мабуть дуже багато, чого там тільки не замовила.
Чую стук в двері відчиняю бачу Вова він шампанським і ...
- Держи це все тобі.
- А Вов, ти мене будеш кожен день задарювать? Ну спасібки. (я його обняла)
- Ні не кожен день може. Я ж не міг з пустими руками прийти!
- Ой ну ладно ладно, так шо ми стоїмо в коридорі проходь в зал.- Арі яка ти гарна😍
- Дякую😊
Ми пішли дивиться фільм, спілкуватися, і їсти все що я заказала, ну потім ми почали дурачиться, вже за декілька хвилин в мене почала голова боліть.
- Всьо,всьо,всьо в мене голова болить.
Ми звалились на диван я впала на Вову, я дивлюсь йому в очі, а він мені, він перший наблизився. В мене було таке відчуття що він хотів цей поцілунок ще з самого початку як прийшов, але ж я також хотіла. Ми цілувались довго, але я відсторонилась і почала казати...
-Во...
- Арі я тебе переб'ю, але я хочу сказати ти мені подобаєшся, давай спробуємо відносини, ти станеш моєю дівчиною?
- а а а Так, так , так.
Ми злилися в ще більш пристрасному поцілунку, потім пів ночі розмовляли, а потім і заснули.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...