Після відпочинку ми приїхали додому в Україну на три дні, по справах.
Перший день як ми приїхали подзвонила мені подруга,розмова.
-Привіт Арі!
- Привіт Віта!
- Я дзвоню запитать ти в Україні?
- Так а що?
- Можна я до тебе приїду мені потрібно в Київ, заїду до тебе і побачимось.
- Зараз спитаю в хлопця якщо він не проти.
- Ок
- Вова не проти, тільки якщо що ми в Україні на 3 дні.
- А ок я на день.
- Добре тоді до вечора.
-Бувай.Віта вже приїхала до нас. А ми сьогодні запланували з Христиной,Аньой,Вікой,Владой піти в клуб. Тому я збираюсь і іду.
Мій лук:
- Боже яка ти в мене гарна)
- Дякую коханий
- Кохаю тебе💋
- І я тебе 💋Все я пішла, вже підїхала під клуб, всі зібрались. Ми тусили до 5:30, я пила не багато тому не п'яна.
Я вже поверталась додому, їду в ліфті а в мене якесь погане передчуття, я захожу в квартиру, включаю світло, захожу в кімнату і бачу як Віта лежить в кроваті з Вовой, вона його обіймає. Я починаю орать будить їх.
- Блять ви вообще ахуєли?
- Арі чого ти ореш?
- Заткнись дура, шо ти робиш в кроваті з моїм хлопцем?
- А ти шо не догадуєшся шо ми тут робили?
- Заткнулася і вийшла!
(Вона вибігла з кімнати)
- Вова ти ахуєл, ти блять мені заливаєш тешо любиш мене, а тут я раз пішла, і ти блять їбешся з якоюсь проходімкою
- Я не знаю шо зомною...
- Я тебе чуть не хочу.Я зібрала бистро валізу визвала таксі і поїхала, я не знала куди їхать написала в чат дівчатам, всі сказали приїжай до мене до мене, найближче мені було до Віки того поїхала до неї, ми з нею побалакати, потім постали, і вже в 14:00 зібрались в ресторані, я все розказала дівчатам. Так як я всі справи вирішила я лежу до Іспанії по речі, повертаюся в Україну а далі розповім потім.
Сьогодні ввечері я вже була в Іспанії почала збирать речі, я не спала цілу ніч тому що потрібно було виїхали вже до обіду, тому що в 14:20 прилітає Вова. Я їду до Юлі, побуду в неї 1 день, і полечу в Україну.
В Довбиків ми класно провели час, ну вже час летіти додому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...