Наша подорож по Англії продовжується. Ми в Лондоні були ще 2 дні. Після ми полетіли до Забарних. В них ми були також 3 дні, гуляли по Бортуму, насолоджувалися ранками та вечорами з друзями. Прийшов час їхати далі.
- Дякую вам за проведений час, чекаємо до нас в гості, і до нас на весілля.
Ілля - дякую обов'язково будемо
Ангеліна - уже чекаю того дня.
Вова - та ми теж чекаємо, ще 4 місяці.
- па-па
- бувайте.Далі ми полетіли до Манчестера, до наших Миколенків.
В них ми збираємось бути 3 дні а далі як буде.
Ми прелитіли, тільки доїхали до будинку як почався величезний ливень як з відра. Ми всі бистро з машини перебігли до будинку. Валізи не брали з багажника хоча там подарунки і запрошення. Ну то поки нуде дощ ми порозмовляємо.
Минуло годин 2-3 дощ трішки призупинився ми зразу вирішили піти по валізи. Забравши їх ми віддали подарунки з Іспанії, я знаю кожного хто що любе, запам'ятовується. Ну а саме головне на вечерю.- А що ми будемо готувати на вечерю?
Віка & Віталік & Вова - щось смачненьке!
Всі- аххахахах
- Ну це зрозуміло, а хто що хоче?
Віка - морепродукти
Віталік- якийсь салат
Вова - щось солоденьке
Я - я б хотіла пасту.
Віка - тоді давайте приготуємо пасту з креветками, салат і періг?!
Я - о супер!
Віталік & Вова - що нам робити?
Віка - в нас немає деяких продуктів, ви поїдьте купіть.
Віталік - ок.Хлопці привезли два великих пакети набрали все і по списку і ні )))
Ми з Вікторією почали готувати. Минуло 2 години, ми вже накриваєм стіл.Вова - дівчатка це нереально смачно, це просто шикарно.
Віталік - Вова все сказав, це бомбезно. Можна мені таке кожен день?
Я&Вова& Віталік - ахаххахах
Віка - Віталік я тебе уб'ю
Віталік - всьо мовчу.
- ахахахазха
Я- Вова неси.
Вова - щас.
Вова приніс.
- Наші Вікуся і Віталік хочемо вас запросити на наше весілля, ми будем дуже раді вас бачить...
Віка - дякую велике, обов'язково будемо.Ну а наша вечеря закінчилась смачним десертом...
Періг з вишнею та морозивом, це просто шікарно!!!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я і моє випадкове кохання
RomanceІсторія про мене та моє випадкове кохання, яке змінило мій світ...