14

278 14 19
                                    

- że kurwa co?!

-Stolas spokojnie -zaczął uspokajać mnie Asmodeus.

-noo... Były tam zaprogramowane, ostatnio było włamanie do magazynu i pewnie wykradli jednego robota

Świat wirował mi przed oczami, patrzyłem tylko tępo na tą dwójkę a gniew stopniowo narastał uderzając we mnie niczym adrenalina. Wszystko we mnie się gotowało do tego stopnia że zacisnąłem pięści.

-wiecie gdzie on może być?

-wszystkie moje roboty mają w sobie nadajnik, o ile złodziej go nie znalazł to dam radę zaraz go namierzyć - Fizz zniknął za drzwiami nieznanego mj pomieszcienia.

- będzie dobrze ptaszku - Ozz próbował mnie pocieszyć, ale i tak czuje że to na nic.. Zaraz mogę stracić ukochanego.

Po jakiejś godzinie dostałem namiary na budynek w którym powinien znajdować się Blitz, odrazu pobiegłem szukać tego miejsca, okazało się że jest w starej fabryce na obrzeżach ostatniego kręgu piekła. Dotarłem tam... Moim oczom ukazał się płonący budynek.

W oczach pojawiły mi się łzy, od przypływu adrenaliny cały się trzęsłem. Wbiegłem do budynku, na środku pustej hali było krzesło, na nim siedział związany i nie przytomny Blitzy. Obok zaś leżał wyłączony robot Fizzaroliego.

Podbiegłem do blitza i zacząłem go rozwiązywać, wziołem go na ręce i... No właśnie nie wiem co dalej... Dostałem metalowym prętem w głowę.

_______

Heey bitches :3 chcecie może książke o Fizzie i Ozzym? Oczywiście jak skończę tą

diabelskie nasienie / helluva boss / stolitz / yaoiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz