Stałem jak wryty i patrzyłem na twarz wkurwionej creepy sowy, nie wiedziałem co mam teraz zrobić, gdyby chciał zabiłby mnie już teraz.
- możesz przestać pakować się w kłopoty?! Mam już cie kurwa dość! -wrzasnął.
Odwróciłem wzrok by na niego nie patrzeć, serce zaczęło mi walić jak opętane a adrenalina powoli uderzała mi do głowy, wtedy też poczułem pieczenie na prawym policzku. Spojrzałem na niego zszokowany.
- nie pokazuj mi się więcej na oczy impie - rozkazał i odszedł.
Patrzyłem na jego plecy gdy odchodził, czułem się okropnie.. znów ktoś mnie zostawia, znów mnie nie nawidzi. Okropne uczucie, będzie mi jeszcze towarzyszyło przed długi okres.
Odwróciłem się i powoli zmierzałem w stronę domu, tam pewnie też nie czeka na mnie nic dobrego, bo niby czemu miałoby? To wszystko jest beznadziejne, całkiem jak ja.
- wcale nie prosiłem tego jebanego arystokraty o pomoc - mruknąłem trzaskając za sobą drzwiami. Ruszyłem szybkim krokiem do pokoju i walnąłem się na łóżko, to wszystko jest zbyt skomplikowane.
Dopiero jak zacząłem żywić do niego jakiekolwiek uczucia on tak poprostu kazał mi wypierdalać, chociaż.. kto chciałby pokochać coś takiego jak ja? No właśnie. Nikt.Znów jestem sam.
_________
Jako że zbliżamy się do końca tej historii, chciałbym oznajmić iż za niedługo pojawi się nowa książka, tym razem coś aka kryminał, oczywiście gejowy-
CZYTASZ
diabelskie nasienie / helluva boss / stolitz / yaoi
FanficW opowiasaniu występują: Wylgaryzmy Sceny 18+ Alkochol Używki I Stella-