Pov Влад.
Колись в дитинстві я мріяв про те, що стану відомим рок-музикантом. У мене навіть були спроби до написання пісень. Звісно вони були невдалими та все ж... я й до сьогодні люблю пограти на барабанах зі своїми друзями. І навіть якщо ми не є справжнім гуртом, і не виконуємо пісні власного написання це нічого не означає, я все одно люблю музику, і ніколи не відвертаюся від неї.
Сьогодні був день, який я запам'ятав на довго. Це день нашого першого концерту. Так ми навіть влаштовували концерти. У це можливо важко повірити, та коли ти вчишся у школі, тобі море поколінна, і здається, що ти здатен на усе; не тільки заспівати декілька пісень, а ще й зібрати зал слухачів. І ось саме під час навчання у 9 класі, я із своїми 3 друзями, а саме Вікою, Сергієм і Русланом влаштували так би мовити прощальний вечір для тих учнів, які закінчували навчання після 9 років навчання. Їх було не багато та ми вважали несправедливим те, що вони залишилися без уваги.
Уже тоді у мене проскакували бунтівні нотки в характері, як на нас тоді говорили «важкі підлітки». Можливо ми і насправді такими були, та коли тобі 14-15 років, то здається, що увесь світ несправедливий до тебе, і що ніхто не здатен зрозуміти твою важку систему пізнання світу.
Та що це мене поглинули спогади, усе це через пісню на яку я наштовхнувся тільки що в неті. Пісня уже досить стара, але і до сьогодні є досить популярною у різних вікових категоріях. Океан Ельзи... як я люблю цю музикальну групу, саме з них почалася любов до справжнього українського року. Багато людей помиляються, коли говорять, що Океан це не рок, адже вони не «кричать», просто вони не зовсім, як на мене, розібралися з поняттям рок. Рок це не просто крик: це крик про те, що хвилює; про те, що у кожного в голові, але в небагатьох на устах; про те, що більшість боїться визнати.
Саме це для мене означає рок!
Та досить про музику, я можу ще довго говорити про неї, та я запізнююся на зустріч. Сьогодні ми з Мирославою погодилися сходити на концерт, якогось нового гурту. Не знаю, що з цього вийде. Просто я хотів більше дізнатися, про цю дивну красуню.
Вона мені подобається, я більше чим просто упевнений у цьому, та є ще щось, що мене відштовхує від неї, хочу розібратися, що саме.
Концерт відбудеться просто-таки під відкритим небом, сподіваюся погода не зіпсується. Він розпочнеться о 19:00, я обіцяв зайти по неї о 17:00, щоб ми змогли без проблем та лишніх пригод дістатися місця, і зайняти непогані місця.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сплетіння...
Novela JuvenilЧас від часу в житті трапляються дивні речі, які ми не в змозі пояснити. Софія звичайна школярка, яка захоплена своїм інтернет-знайомим. Влад - столичний красень, що випадково натрапив в соц-мережі на приємну дівчину. Їхня дружба триває довгий час...