Çalışırken kucaklarına oturuyorsun:
-> GOJO, kendinizi onun kucağına
bıraktığınız anda sırıtıyor, siz başınızı omzuna yaslarken bacaklarınız onun üzerinde duruyor"İyi misin canım?"
"mhm- sadece sana yakın olmak istedim bebeğim"
bu sözleri duyunca şakağına bir öpücük konduruyor.
"neredeyse bitirdim, tamam mı?" mırıldanıyor, ağzı teninize sürtünerek omurganızdan aşağıya bir ürperti gönderiyor.
"evet"
siz uykuya dalmaya başladığınızda yazmaya devam ediyor, vücudun giderek ona doğru eğiliyor, birkaç dakika sonra tamamen onun üzerine çöküyorsun.
"hey y/n uyudun mu?" arkasına
yaslanıp uzun parmağıyla yanağınızı
dürterek "ayy" diye mırıldandı"Ayağım uyuşucak ama buna değer. "
->NANAMİ Sen onun kollarından birinin
altına girip kucağına otururken biraz kaşlarını çatıyor, bacakları beline dolanıyor"iyi misin?"
"evet seni özledim hepsi bu"
İşinden geri çekildi, elleri kalçalarına yerleşerek sana baktı
"Az önce koltukta beraberdik aşkım, ayrı bir odada kalmaya dayanamıyor musun?"
başınızı sallarsınız, göğsüne yaslamak için hareket edersiniz, Nanami çenesini başınıza yaslar "sen çalışırken burada oturmamın sakıncası var mı? Hala yapacak çok işin var" diye mırıldanıyorsunuz, başınızı ona yaklaştırıp sıcaklığının tadını çıkarıyorsunuz, yanağın gevşemiş kravatının üstündeydi.
"ihtiyacım olan tek şey sensin, işin bittiğinde bana haber ver"
-> TOJI senin kucağına kaydığını hissettiğinde hafifçe ofladı, kolların onun boynuna dolanırken bir bacağını onun üzerine uzattın.
Elini bilgisayarından çekiyor, sırtınızın küçük kısmına koyuyor, parmak
uçlarıyla gömleğinizin altında küçük daireler çiziyor "toji?"
"Hımm?""İşini bitirdin mi?" Yanıt olarak başka bir uğultu alırsınız, çalışmaya devam ederken sırtınızı ovmanın yanı sıra varlığınızı kabul etmeyi reddeder, gözleri hafifçe parlayan ekrana yapışıktır "Burada durmaya devam
edeceksen 'mhm' de"Sen kaşlarını çattın, dudağından çıkan küçük bir somurtuş ve yüzünün
her yerine öpücükler kondurarak
senin tekrar küçük bir homurtu çıkarmanı sağladı."tamam bana 5 dakika ver, bunu bitirmem lazım"
-> CHOSO Gömleğini çekiştirdiğini hissettiğinde gözleri kucağından senin gözlerine doğru fırladı.
Ne istediğini bildiğinden kollarını
uzattı, çalışırken seni oturmaya davet etti, tek eliyle yazmaya çalışırken bir kolunu güvenli bir şekilde beline doladı, birkaç dakika sonra sefil bir şekilde başarısız oldu "y/n"
"hm?""bana 10 dakika daha verebilir misin?
iş için bu işi bitirmem lazım""kalkmam gerekmiyordu aslında ama neyse?" sen kendini yukarı kaldırırken, onun yerine bitişikteki kanepeye çökerken choso utangaç bir şekilde gülümsedi - ve çok geçmeden, kendini sana doğru eğdi, sen onun saçlarıyla oynarken başını karnına yasladı , yumuşak hareketlerin onu yavaşça uykuya daldırdı.