7.Bölüm🪁Yardım🪁

46 7 8
                                    

Selamlar<3 Nasılsınız? Size bomba gibi bir bölümle geldim. Merak etmeyin bomba imha yanımda💅 Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. Ama lütfen oy kullanalım. Sizin için o kadar emek veriyorum fakat  karşılığını alamıyorum. Mesela 1.bölüm 77 okuma ama 4 oy? Sınır koymak şuan istemiyorum ama böyle devam ederse mecbur koyacağım. İyi okumalar<3

7.Bölüm: Yardım

Şeyma'dan 

Hava aydınlanmaya başlamıştı. Ben çoktan yola koyulmuştum. İleriden çadırlar gözüküyordu. Hemen sefil hale büründüm. E başka nasıl benzeyecektik ki? Benim onlara doğru yürüdüğümü gören teröristler hemen silahlarını bana doğrulttular. Ellerimi korkmuş gibi yukarı kaldırdım. 

"Aman durun benim size kötü niyetim yoktur." dedim. Yo var. "Nereden bilecez olup olmadığını kimsen sen?" dedi yandan bir lavuk. "Ben sadece başkanla görüşmek isteyem. Size yardım etmeye gelmişemdir." dedim. Tabi ailesini cenaze derdinden kurtaracağız. Yandaki lavuk diğer yanda ki lavuğa döndü. "Ben başkana söyleyeyim." dedi ve içerideki çadırlardan birine girdi. Şimdiden başkanın çadırını öğrenmiştik.

"Biz senin Türklere çalışmadığını nereden bileceğiz?" dedi yanda ki terörist. "Beraber çatıştığımızda görürsün." dedim. Kaşları havalandı. "Başkanın seni kabul edeceğinden ne kadar eminsin? Bak gör nasıl da seni geri postalıyor." dedi terörist. Kaşlarım havalandı. Başkana haber götüren terörist yanıma geldi. "Başkan seni görmek istiyor." dedi. Sırıttım ve yandaki lavuğa döndüm. Şaşkın  şaşkın bana bakıyordu.

"Tamadır. gidelim" dedim ve yandaki lavuğun yanından geçtim. Çadıra girmeden önce arkadan az önceki teröristin sesi geldi. "Ayağını denk al kadın. Gözüm üzerinde." dedi. Yandan ona bir bakış attım ve çadırdan içeri girdim.

Başkan koltukta oturmuş elinde sigarasıyla keyif yapıyordu. Şerefsiz kansız köpek. "Hoşgelmişsen" dedi başkan. Başımı salladım. "Hoş bulduk" dedim. Sırıttı. "Eğer seni hemen örgüte aldığımı düşünüyorsan yanılıyorsun. Belli sınavlardan geçeceksin." dedi. Allah'ım ne olur aklımdan geçen olmasın. 

"Türklerle çatışmaya gireceksin. Fakat tek." dedi. "Bu sana olan güvenimizi sağlayacak. Kabul ediyorsan anlaşmamızı imzalayalım." dedi. Derin bir nefes aldım. Mecbur yapacaktım. Görevdi. Ama tabi ki karşıdakiler benim olduğumu bilecektiler. Oyun daha yeni başlıyor.

"Tamam. Kabul ediyorum.  Yeter ki Türkleri bitirelim." dedim. Allah'ım sen affet. ""Güzel. Yarın sabah 9'da gizli gizli başlayacağız." dedi  başkan. Yarın saat 9'da unutma sakın Alaca. "İsmin ne senin?" dedi başkan. "Esma" dedim. Sırıttı. "Güzel, sen baya işe yarayacaksın. Çekilebilirsin." dedi. Başımı aşağı yukarı salladım ve çadırdan çıktım.


***

Yavuz'dan

Şuan askeriyeye doğru yürüyordum. Askeriye ye gidince Beste teyzeyi arayacak ve haber verecektim. Şeyma timle bile vedalaşamadan gitmişti. 

Askeriyeye girdiğimde bizim tim kamelyalarda oturmuş sohbet ediyorlardı. Ekim yoktu. Bir süre gözüme gözükmese daha iyiydi. Yanlarına yaklaştım. beni görünce ayağa kalktılar. "Rahat" dedim ve oturdum. 

"Komutanım Şeyma komutanıma ulaşamıyoruz. Sizin haberiniz var mı?" dedi Alp. "Özel Göreve gitti. Sizinle vedalaşamadı acil çağırdılar." dedim. Herkes başını onaylarcasına salladı. "Komutanım siz nereden biliyorsunuz?" dedi Tolga.

"Hayırlı bir iş oldu diyelim." dedim. 

"Ney?" dedi Ege.

"Komutanım uçaktan hızlıymış ha" dedi Ateş.

Sevgili AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin