Bilmiyordum, kaçmak istediğim şeyler hakkında en ufak bir fikrim yoktu tıpkı gitmeye çalıştığım şeyler gibi.
Nasıl bir çifttik biz böyle! Çift miydik?
Onu anlayamıyordum, bunu bana söylediklerinde bile neden körü körüne en fazla ne olabilirki demiştim? İhtimal veremediğim şeylerden biri kessinlikle çok yönlü bir kişiliğinin olmasıydı ve şu an o ihtimalin içerisinde yanıyordum. 1 saat kadar önce eve geldiğimizde Kaynanam ve Annem ile birlikte neredeyse herkes balayından erken döndüğümüzü anlamıştı. Sessizce araba sürmekten dolayı yorgun olan bedenimi koltuğa atarak odada uyumaya giden adam ordaymışcasına koridora diktim gözlerimi. Uykum var mıydı? Kessinlikle hayır. Gözüme uyku girer miydi onda bile şüpheliydim.
Bana söylediği cümleleri aklım almıyordu, zihnimin kavraması bi yana anlamam bir kılıfa sığdırmam imkansızdı. Evet bir ilişkim olmuştu ama o ilişkinin içerisindeki adamın zihnindeki tek kadın bendim, her ne kadar altındaki kadın olmasam da öyleydim bunu çok iyi biliyordum. Cenk hiç bir zaman beni sevmeyi bırakmamıştı ama hastalıklı seviyordu beni, başkasının bedeninde beni aramakla seviyordu beni. Fahişelerle gününü gün ederken onları bazen eski bir evde, bar köşelerinde, arabanın arka koltuğunda altına alırken hiç bir zaman dokunamadığı beni arıyordu. Düşündüğüm şeyler ile anılarım gün yüzüne çıktığında bulanan midem yüzünden Yüzüm buruştu, buydu işte beni yoran. Beni bu denli hasta bir biçimde seviyor olması, ama Baran ile öyle değildik.
O istese bana dokunabilecek iken zihnindekine ihanet etmiyordu, bir insan karısına dokunarak başkasına ihanet eder miydi? Asıl başkası onun zihninde olduğu için ihanete uğrayan bendim. Yorgundum, hatta o kadar yorgun ki eskiden bildiğim ama şimdi yakınımda olduğu için fazlasıyla maruz kaldığım için yorgundum. Siz hayatınızdaki kişiyi sevmeye çalıştığınızda ve bunu gerçekten isteyerek yaptığınızda ama buna rağmen o kişinin asla sizi sevmeyeceğini öğrenirseniz bu sizi yakmaz mıydı? Ben gerçekten de yanıyordum işte, derin bir nefes alarak gökyüzüne doğru kaldırdım başımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim
RomanceVe ben kaçtığım şey ateş diye düşünürken aslında o ateş zerresiydi, bunu ateşin ta kendisini tanıyınca anladım. * normallerin mekanı arkadaşlar, normal insanların. Psikolojik unsurlar içerir, şiddet, küfür ve cinsellik vardır * Telif hakkı bana ait...