5* geçmiş*

288 13 0
                                    


Haklıydı, ne düşünmüştüm ki o bir erkekti ve tabi ki de istekleri farklı olacaktı. Sadece aptaldım ve korkak, yutkunarak bana sırıtarak bakan arkadaşıma ve ikizime döndüm. İkisi de yanımda oturuyor ve lanet düğün bittiğinden beri konuşuyorlardı konuşmalarının %90'ı müstehcen sahneler iken ben ortada süt dökmüş kedi gibi çok masum bir benzetme ile durmuştum.  Gelinliğim artık korsesi yüzünden kaburgalarımı kıracak raddeye gelmişken her an bağırabileceğimden korkarak zar zor ayaklandım.  Bağırsaydım kessinlikle rezil olacaktım, içerde devam eden müziğin sesi kulaklarımı doldururken halay çekmekten yorulmayan kızlara hayret kalmıştım ki halen daha yanımda 10 cm'lik topuklu giyen ve onca koşusturma halay derken bir kere bile sızlanmayan en büyük iki örneğe baktım.

   Artık başım ağrıyor midem açlıktan dolayı sırtıma yapışmıştı, korse yüzünden yiyemiyor bir kaşık bile alsam tıka basa dolmuş gibi oluyordum. Kilolu değildim hatta boyuma oranla zayıf bir kitle indeksine bile sahiptim ancak seçtiğim hatta Şöyle tabir etmek daha mantıklı olur ikizim olacak İlayda'nın seçtiği ve beni seçmeye zorladığı gelinlik modeli prenses modeldi. Bu modelin beli aşırı ince durması gerekiyordu bu yüzden korse seçeneğini umursamadan kabul etmiş ve ilk denediğimde rahatsız bile etmemişti ancak şimdi kessinlikle en ufak şey bile beni rahatsız ederdi artık ona emindim bu yüzden fazlası ile rahatsızdım. Derin bir nefes almaya çalışsam da bunu yarıya indirerek hayatta kalmayı garantileyerek ayaklandım,  konuşmalarının yarısından sonrasını dinlemediğim ikili bana şaşkınca bakarken uzun kuyruklu gelinliğin eteklerini elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım bunu başaramayacağıma kanaat getirmiş Buse eğilerek düzeltti. 

   Odada daha fazla durup boğulmaktansa dışarı çıkıp hava almak adına kapıyı açıp çıktım, düğün 5 yıldızlı bir otelin avlusunda yapılıyordu. Bunun ne kadar maliyetli olacağını düşünmek bile istemiyordum, ki çocukluğumdan beri yokluk görmemiş her şeyin fazlasına sahip olan bana bile fazla gelmişti. Gecesine 2000 lira verilen bir yeri kiralamışlardı, sesime daha fazla görgüsüzlük yapmamasını rica ederek bunları düşünen oymuşcasına suçu ona atmış bir şekilde ilerledim boş koridorda. Kessinlikle yüzlerce fotoğrafımız çekilmişti ancak hiç birini görme fırsatım olmamıştı şimdilik. Düğün gününün stresi diğer günlerden daha fazla olur diyenlerle alay etmiştim ve bu ben dahil bütün ailemin başına gelmişti, düğünün bitmesine yakın bile koşuşturan Anne ve babamı gördüğümde merdiven başından uzaklaşarak gösterilen teras katına doğru gitmek adına bir adım attım ancak buna müsaade olmayan ses ile yerimde dondum kaldım.

O Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin