- Šta se tamo dogodilo Damire?- moja sestra se ni malo ne ustrucava i postavi mi direktno pitanje cim smo ušli u auto.
"Da šta se tamo dogodilo?" - to je prokleto dobro pitanje.
Od sva moguca mesta na ovom svetu ja tu crvenokosu sretnem baš tamo. Ni manje ni više nego u jednu od najboljiv firmi za proizvodnju cipela. E da me jebeš nisam to ocekivao.
Kada sam je pre tri meseca ugledao u klubu dok sam sedeo za šankom ostao sam sa podzinutih usta zbog njenog performansa. Plesala je tako zanosno ,bila je tako usredotocena na svaki korak i pokret da sam se napalio od sam taj prizor. Nije se bunila kada sam je poveo sa sobom u svoj hotel,niti kada smo celu noc upražnjavali seks u hotelskoj sobi. Cim je zaspala ja sam se vratio u svoj apartman a nju ostavio da sama odluci kada ce da ode.
Nikada je kasnije nisam sreo a kada sam pitao svog druga Almira gde je devojka i kada ce ponovo da pleše on mi je rekao da nikada niti jedna devojka sa tim opisom nije plesala u njegov klub. Nije bilo moguce da sam umislio niti da sam je sanjao jer sam se secao na svaki pojedini detalj i sitnicu od te noci.
Bio sam zaboravio na nju sve dok je danas nisam ugledao kada je ušla u salu za sastanke. Jedva sam je prepoznao jer za razliku od one noci danas je izgledala jako pristojno. Nije me pogledala ni jednom, niti je bilo ikakve naznake da se znamo jer je ona savršeno glumila.
Možda je te noci bila pijana ali to što smo doživeli se ne zaboravja.
Morao sam da se uverim u svoju teoriju pa cim smo izašli iz sale krenuo sam da je pronađem. Na pocetku je odbijala da prizna da me se seca ali kada sam joj nabrojio nekoliko stvari koje su se te noci dogodile maska joj je pala. Bio sam spreman cak i da je potsetim ukoliko je nastavila da se pravi luda jer niko ne zaboravja Damira Ajdenica ali moja sestra me je prekinula i morao sam da krenem.
- Ne znam o cemu pricaš- napravim se lud i nastavim da gledam u put ispred sebe.
- Damire ne pravi se lud !
- Šta želiš da ti kažem?
- Istinu! Odakle poznaješ tu devojku? I nemoj da pokušavaš da se izvlaciš jer sam videla kako si je gledao dok smo bili tamo u sali a i kasnije u hodniku.
- A kako sam je gledao?- eto baš me zanima njeno strucno mišljenje.
- Sa posebno zanimanje.
- Daj ne lupaj Dalila! Upoznao sam je dok je plesala oko šipke u Almirov klub i proveo sam par sati sa njom u hotelu to je sve. Nakon toga je nikada više nisam sreo sve do danas. Bio sam samo u šoku što vidim striptizetu ovde to je sve.
- Ali zapamtio si je,mislim ostala ti je u secanju.
- Pa donekle jeste jer je bila jako dobra u krevetu- odvalim i dobijem cušku po glavi.
- Jednoga dana Damire Ajdenicu pojavice se neka koja ce da ti naplati za sve prethodne koje si rasplakao i povredio- kaže pomirljivo.
- Ta se još uvek nije rodila- uzvratim joj uvereno.
- Ja mislim da jeste i da si je vec upoznao.
- Dalila nemoj mi reci da bi volela da ti striptizeta bude snajka- pogledam je šokirano.
- Prestani da tako nazivaš devojku i uozbilji se vec jednom. Meni se videla kao dobra i pristojna cura a to što ti pricaš cu gluposti. Možda se malo napila i opustila šta ima veze? Svakome može da se dogodi.
- Majke mi moje Sanele ti si skroz poludela i ne znaš šta pricaš. Jel se dogodilo tebi nekad takvo nešto?
- Nije, ali to je zbog toga što ja nikada nisam ni izlazila na takva mesta. Možda ne bi igrala oko šipke ali mnogo sam puta poželela bar na jedan dan da živim kao normalna devojka kojoj tradicija ne visi nad glavom. Ti si oduvek u tim krugovima i ne razumem zašto si tako pun predrasuda? Šta želiš ti Damire, hm? Da ceo život guraš svoj štap gde stigneš i da na kraju oženiš poštenu i netaknutu devojku? Nema ti toga bolan više ni kod nas u Bosni i ne ocekuj da pronađeš takvu.
- Ti si takva- kažem joj bez da skrenem pogled sa ceste.
- Jesam ali to je bilo iskljucivo moj izbor. Rano sam upoznala Ahmeta i verili smo se pa nisam ni imala vremena za druge stvari što ne znaci da bi ostala ovakva ukoliko se nisam verila sa dvadeset. Danas retko ko poštuje tradiciju koja je nekada vladala i bila nametnuta i treba da se pomiriš sa tim. Nisi ti patrijahalan i nije mi jasno šta glumiš.
- Ne glumim ja ništa ,ti si ovaj razgovor zapocela i sada završila. Molim te da cutiš do Bosne - pojacam muziku da je ne bi više slušao.
Delumno je u pravu,i ne ja ne tražim nevinu vec pristojnu devojku a to nikako nije ona koju sam malo pre sreo. I zašto ja sada razmišljam o njoj?
"Nek mi se Alah smiluje i da strpljenja da ne zadavim svoju sestru jer je ona jedini krivac što mi se takve glupe misli kotrljaju po glavi sada."
Jedva sam cekao da stignemo u Bosni. Toliki smo put prešli zbog jedne jebene cipele. Neverovatno.
- Jel znaš kako se zove? - ni sam ne znam zašto je pitam ali nisam uspeo da saznam njeno ime dok smo bili tamo,ili tacnije nisam se ni trudio da ga saznam.
- Mila Kneževic
- Odakle znaš?- pogledam je upitno.
- Imala je okacenu karticu na haljinu Damire !
- Nisam primetio- priznam
- Naravno da nisi,ko zna gde ti je pamet bila- pogleda me popreko.
"Zaista Demire gde ti je bila pamet?"
Dođe mi da sam sebe prebijem jer se moja sestra smeje pobedonosno. Meni je zaista dosta za danas od ovakva sranja. Ostavim je ispred porodicne kuce i zbrišem odatle. Ni sam ne znam gde idem ali treba mi da razbistrim svoje misli.
"Moram da saznam koja je ta Mila Kneževic. "- parkiram auto u strani na trotoaru i izvucem telefon.
Upoznali smo i Damira 🤭Pa pišite kako vam se sviđa.
Hvala vam puno na čitanju ♥️ 😘
YOU ARE READING
𝕺𝖐𝖎𝖉𝖆𝖈̌ 🔚
RomanceJedna letnja noc promenice sve. Ovo je trebao da bude još jedan odmor u nizu koji ce da im donese nove doživjaje i uspomene ali život ume da iznenadi. Mila je opuštena i luda dvadesetdvogodišna devojka koja ima sve što je poželela. I pored toga št...