Stižem u Zagrebu u osam sati ujutru. Zvao sam je preko pedeset puta i nije mi odgovorila ni na jedan poziv. Cim su mi rekli da se odjavila iz hotela setio sam se da mi je devojka u restoranu rekla da je otišla kuci pa sam odmah krenuo za njom. Zvao sam i Dalilu ali i ona je ignorisala moju molbu za pomoc a kada sam tražio da mi da adresu prekinula je razgovor i više se nije javila. Zato sada sedim u svom autu ispred firme u koju radi i cekam da naiđe neko i da potražim pomoc. Kao da me vrag tera da otvorim svoj instagram a kada to uradim zagrcnem se vlastitom pljuvackom.Prvo što sam ugledao bila je Mila na oficijalnoj strani kluba koji je u Almirovom vlasništvu. Dođe mi da pocupam svaku dlaku sa glave od besa.
"Zašto nisam procackao telefon dok sam cekao u koloni na granici? Ili kada sam pravio pauzu na benziskoj pumpi da bi popio kafu da se rasanim da se ne bi slupao negde?"
Kako se ređaju vedee tako se meni vid zamagljuje od besa. Toliki sam put prešao da bi popricao sa njom i da joj objasnim situaciju dok se ona citavu noc zabavjala tamo.
Na jedan snimak igra popetu na šank i vrti dupetom,na drugom peva na sav glas ,na trecem...
Gasim instagram i zovem Almira.
- Što me zoveš tako rano?- javja se sa pitanjem.
- Slušaj me sada dobro. Obrisaceš svaki jebeni snimak koji si objavio sinoc na koji se nalazi Mila,u suprotnom srušicu ti klub do temelja.
- O cemu pricaš covece ništa te ne razumem?
- Obriši videe koje si sinoc objavio!- ponovim mu.
- Zašto bi to uradio? To je bila jedna od najprofitabilnijih noci za ovo ljeto.
- Almire ne pametuj mi bolan uradi šta sam ti rekao. Snimao si moju devojku kako vrti dupetom i objavio si je bez mog znanja i dozvolu.
- Ja tebe ništa ne razumem majke mi moje. Daj jebeno budi precizniji.
- Devojka sa crvenom kosom koja vrti dupetom dok pleše popeta na šank je moja devojka. Obriši svaki jebeni video na kome se ona nalazi. Jesi li me sad razumeo!?- proderem se ljuto.
- Nisam znao Damire da ti je to devojka a nisam znao ni da je imaš.
- Epa sada znaš .
- Ali zašto da obrišem ona nije radila ništa loše?
- Zato što ja tako kažem!- tacno bi ga zadavio da mi je bliže . Ona nije radila ništa loše? Napravila je pometnju i pola kluba je gledao u nju umesto u pevacicu. Napaljeni kreteni su je skidali pogledom i sigurno kasnije drkali dok im je ona bila u mislima a on mi kaže da nije radila ništa loše. Dacu ja njoj igranje samo da se zdrav i živ vratim natrag. Ljut i besan u stanju sam da polomim auto. Udaram pesnicama po njemu ali svestan sam da mi je potreban da bi što pre došao do nje zato uđem i nagazim na gas.
*****
Parkiram naglo auto ispred hotela i trceci uđem unutra. Dok sam putovao kontaktirao sam svoje osobje na recepciji i rekli su mi da se sinoc ili tacnije jutros vratila u hotel i ponovo uzela kljuc od iste sobe. Ponovo sam je zvao tokom citavog puta i opet se nije javila.Poludecu gotovo.
- Daj mi kljuc- ispružim ruku dok me momak na recepciji gleda sa strahom.
- Nije u sobi gospodine pre dva sata je sišla na plaži- objasni mi ali ipak mi doda kljuc.
Krecem polako da se spuštam ka plaži ali ne treba mi da budem blizu nje da bi je prepoznao. Njena kosa je odvaja od sve ostale devojke koje su tamo a takođe i njen kupaci kostim koji ce uskoro da bude spaljen. Minijaturan donji deo tange a gornji koji jedva pokriva bradavice razbesni me još više. Mogu da doživim srcanog u ovom trenutku jer ona igra odbojku a pri svaki njen skok da udari loptu grudi prete da budu ogoljene. Grupe muškaraca sline za njom a ja se spremam da razjebem sve što mi dođe pri ruke. Dolazim do njenu ležaljku i grabim peškir pa nastavjam da hodam u njenom pravcu. Verovatno izgledam kao pobesneli pas jer ko god da me primeti odmah mi se sklanja s puta. Njena ekipica je tu na okupu ali ne obazirem se na njih vec prebacim peškir da bi pokrio njeno skoro golo telo.
- Šta...koji vrag...- malo smeteno pogleda u sebe a kada ugleda mene ošine me sa ljutitim pogledom.
- Skloni se od mene- besno mi se obrati i baci peškir u pesak.
- Mila ogrni peškir i nemoj da praviš scene- obratim joj se najmirnije moguce.
- Ne obracaj mi se !- krene da se vrati u igri ali meni ponestane strpljenje. Umoran sam jer oka nisam sklopio citavu noc. Cekanje na granici mi je dodatno otežavalo put a brigu za njom me je dokrajcila. Znam da je povređena ali ne želi to da pokaže a ja želim što pre da sednemo i da razjasnimo stvari. Ponovo uzmem peškir i ogrnem je sa njim a nakon toga bez da joj dam mogucnost da se usprotivi uhvatim je ispod koljena i prebacim je preko svoje rame.
- Smesta da si me spustio!- mlati rukama i nogama i osecam kako zbog njeni udarci rebra ce mi biti nagnjecena.
- Jel cuješ ti mene?! Damire tebi se obracam spusti me ljudi nas gledaju!
- Neka gledaju- nastavim mirno da ulazim u hotel.
- Ti nisi normalan! Prestani da se ponašaš kao pecinski covek i da me brukaš ovde. Nemaš prava da mi radiš ovo!
- Imam ja prava da ti radim šta god poželim ali nisam želeo da ti vršim pritisak i pustio sam te da ti vodiš stvari i da odlucuješ o našoj vezi. Epa toga više nema jer si ti prokockala svoju šansu. Od ovog trenutka pa do daljeg ja odlucujem kako ce se naša veza odvijati.
- Mi nismo u vezi- udari me pesnicom po rame.
- Jesmo!- proderem se i stegnem jace njene noge jer me bol proždima u stomaku od njeno mlacenje.
- Nismo!
- Jesmo!- vicemo oboje i privlacimo pažnju prolaznicima.
Nije me briga ko me gleda ni šta misli. Ona mora da me sasluša po svaku cenu i tacka. Pitam se šta sam toliko zgrešio da sam ovakvu kaznu zaslužio? Mila nije laka osoba i to ne mislim po težini nego karakterno. Upoznao sam je dovoljno da znam da mi nece biti lako sa njom ali ja nemam pravo na izbor. Dan kada sam se zaljubio u nju je bio dan kada sam potpisao svoju smrtnu presudu a tek kada sam joj priznao svoja osecanja bolje da sam se živ u zemju zakopao. Ima me u šaci i igrace se samnom ali sve dok se ovako ponaša znam da ima nade za nas.
Hvala vam puno na čitanju ♥️😘
lucia1011ga srecan ti rođendan 🎂🎉🥳
YOU ARE READING
𝕺𝖐𝖎𝖉𝖆𝖈̌ 🔚
RomanceJedna letnja noc promenice sve. Ovo je trebao da bude još jedan odmor u nizu koji ce da im donese nove doživjaje i uspomene ali život ume da iznenadi. Mila je opuštena i luda dvadesetdvogodišna devojka koja ima sve što je poželela. I pored toga št...