Ulazim u nocni klub u koji grme pesme Tee Tairovic. Kako zakoracam malo dublje shvatim da zapravo ona peva uživo veceras ovde i to me obraduje još više.Prva pomisao kada sam napustila hotel mi je bila da odem kuci. Nisam želela da budem u njegovoj blizini jer on bi mogao lako da me uveri da nisam dobro videla šta se dogodilo. Još ce i slepa pri ociju da me napravi jer manipulator je to najveci. A onda kada sam bolje razmislila shvatila sam da ne bi trebala da mu dam to zadovoljstvo da mi upropasti odmor koji je bio tek na pola. Zato evo me sada u diskoteku i to potpuno sama. Okidac koji sam prošle godine okrenula sada se vratio se na staro. Šta muškarac može da napravi od žene to ni đavo ne može. On ima moc da te uzdigne ali i da te slomi. Da te popravi ali i da te uništi. Ovoga puta nije mogao da uradi ništa od toga jer sve sam to doživela ranije. Okrenem list i nastavim dalje. Moje napuklo srce i dalje kuca i uspecu sama da zalepim pukotine zbog njegove izdaje.
Smestim se za šankom jer to je moje omiljeno mesto a i ne bi volela da budem sama u nekom separeu. Telefon mi zvoni ali ne planiram da se javim. Što me nije zvao da idem sa njim na tom vecerom nego sada kada je shvatio da me više nema? A naravno zato što sam ja samo za u cetiri zida i nisam dovoljno dobra da bi se pojavio samnom u javnosti. Epa mogu ja i sama da izađem , ne treba mi on.
Sve vreme iz mene govori inat i glas povređene žene jer prava istina je da me je zaista povredio cak i više nego ranije jer sam mislila da je ono među nama posebno i jako, ali ocigledno je da je bilo samo jednostrano. Moji strahovi su se obistinili ali necu pasti. Necu se vracati na staro jer niko nije vredan da uništi ono na cemu sam radila godinu dana jer ja zaslužujem bolje.
Kada sam ga ugledala u restoran odlucila sam da nije u redu da mu se namecem jer bi tako ispala jadna i bedna. Htela sam da sacekam da mi se on javi kada završi sa vecerom ali kada je krenuo ka toaletu htela sam da ga iznenadim kad ono iznenadi on mene. Kada sam ga videla naslonjen na zid dok ga druga ljubi nešto je u meni napuklo. Ne znam koliko sam žurila u njima. Možda sekund,dva, a možda i minute sve dok se nisam okrenula i izjurila iz restoran. Nisam želela da iko vidi moju bol.
Spore pesme prelaze u brže i dinamicnije a ja se jedva suzdržavam da ne ustanem i da pocnem da igram. To je i razlog zašto nisam izlazila po klubovima toliko dugo. Ja nisam alkoholicarka pa da ne mogu da živim bez alkohola ali igranje me opušta i oslobađa od stresa a moji pokreti mogu da izazovu pometnju kod suprotnog pola. Dokaz za to je Damir Ajdenic. Prevarant koji se pretvarao da mu je stalo do mene a zapravo je želeo samo da me ima još jednom u krevetu. Lakše bi bilo za oboje da je odmah rekao šta želi bez da mi daje lažnu nadu. Dopustila bi mu jer sam i ja to želela ali punio je svoj ego dok je gledao kako polako pupuštam i padam na njega. Epa sada nece imati priliku da dobije šta je zamislio.
- Seko šta radiš ovde?- okrenem se i ugledam svog brata pored sebe kako me gleda cudno kao i cela ekipica.
- Zabavjam se - otpijem malo mineralne vode.
YOU ARE READING
𝕺𝖐𝖎𝖉𝖆𝖈̌ 🔚
RomanceJedna letnja noc promenice sve. Ovo je trebao da bude još jedan odmor u nizu koji ce da im donese nove doživjaje i uspomene ali život ume da iznenadi. Mila je opuštena i luda dvadesetdvogodišna devojka koja ima sve što je poželela. I pored toga št...