11

1.2K 98 47
                                    

- Seko za tri dana idemo na odmor- moj brat Marko me potseca svaki dan u slucaj da zaboravim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Seko za tri dana idemo na odmor- moj brat Marko me potseca svaki dan u slucaj da zaboravim.

- U redu Marko prestani da me potsecaš.

- Zašto nisi uzbuđena ?

- Marko nemoj da me smaraš molim te moram da završim ovo što mi je ostalo od posla- izbegavam odgovor na njegovo pitanje.

Jesam,srecna sam što napokon mogu da odmorim ali nisam srecna što su odabrali da idu na odmor u Budvi. Ja sam svake godine tamo i lepo mi je ali nisam želela da se vratim na mesto zlocina. Moj prošlogodišnji odmor je bio okidac da promenim svoj život a povratak tamo nije nešto što sam želela. I ne bih otišla,rado bih ga preskocila ali nisam mogla da ih razocaram. Maja je ove godine napunila osamnaest i ovo je njen prvi odmor a njeni roditelji nisu želeli da je puste samu sa deckima pa pošto Aleksandra nema odmor sada morala sam ja da pristanem da idem sa njima.     Maja i Leo su zajedno vec godinu dana ali nikada nisu bili sami na odmoru i bili su uzbuđeni a mi smo svi jedna porodica pa preživecu tih deset dana valjda.

U proteklih šest meseci život mi je bio u rasolu. Iako sam se cula redovno sa Dalilom nikada nisam pitala za Damira niti mi je ona rekla nešto o njemu. Desile su se nekoliko promena u mom životu. Prva je ta što sam se napokin odselila od kuce. Moji se nisu bunili kada sam to predložila pa sada živim sa Markom u stanu. Nije to samostalni život ali nisam ni želela da budem sama vec da pobegnem od kuce gde su me svi gledali kao da sam pala s Marsa. Druga promena je što sam izlazila na spojeve. Uglavnom sam muškarce upoznavala na sajtu za upoznavanje ali ni jedan spoj nije bio uspešan. Sve je bilo mlako i bez hemije . Zadnji spoj je bio pre nedelju dana. Aleksandra me je upoznala sa jedanim svojim kolegom i pozvao me je na veceru. Lep,pametan i doktor. Ponadala sam se da ce sa njim biti drugacije nego sa prethodnima ali ta nada je umrla kada smo  seli sami za vecerom i zapoceli razgovor. Jedno je što nismo imali ništa zajednicko, drugo je što nije bilo nikakve hemije niti varnice. Cak i kada me je poljubio nisam ništa osetila osim dodir njegovih usana. Nisam osetila leptirice,niti uzbuđenje. Tada sam shvatila da sam oštecena emocionalno a krivac za to je bio Damir Ajdenic. Uništio me je za sve muškarce nakon njega a ja to nisam mogla da promenim. Nisam imala seks ni sa kim nakon njega a nisam imala ni želje za to.

Nakon što su prošla i zadnja dva dana bilo je vreme da spakujem svoj kofer i da se spremim za odmor. Kada sam se spremala prošle godine u ovo vreme za odmor bilo je entuzijazna, planove, euforije. Sada ništa od toga nije bilo.

Vece pre polaska u stan su došle Aleksandra i Maja. Aleksandru sam ocekivala ali Maja me je iznenadila sa svojim dolaskom. Ona je bila moja sestra od strica i bila je najmlađe dete od svih. Zbog razlike u godine nismo imale puno zajednicko ali smo bile povezane i pošto je sada bila punoletna imala je neka pitanja za mene. Vec sam znala na šta se odnose ta pitanja i nije mi bilo dobro što cu morati da brinem o šestoro osoba sa podivjelih hormona. Ona i Leo ce da budu smešteni u istu sobu a pošto do sada nisu ni jednom spavali zajedno bilo je jasno šta nameravaju da rade. Neka ,nisam imala ništa protiv toga ali gde baš mene nađu da brinem o njima. Treba da budem odgovorna za sve što ce se dogoditi tih deset dana tamo. Oni jesu punoletni ali odgovornost nije nimalo laka stvar. Ja sam i dalje najnestabilnija osoba od svih bez obzira na to što sam najstarija. Jedva izlazim na kraj sama sa sobom a kamoli da se spravim sa njima ,ali snacicu se nekako jer oni i nisu toliko loši koliko su ludi.

- Hajde Marko ubaci kofere pa da krenemo - dodam mu svoj kofer i uđem u kombi pa sednem na zadnjem sedištu. Niste valjda mislili da cemo ici autom? To nikako nije bila opcija jer naše porodice su kupile dve kombija koji smo koristili za porodicna putovanja. Prošle godine smo išli autom jer smo bile samo ja i Aleksandra a sada smo sedmoro a sa dva auta nije isplatljivo niti interesantno.

Cim smo pokupili sve ostale Marko je pojacao radio do kraja i naš odmor je zapoceo.

Nakon sat vremena vožnje mene je poceo da uhvata san. Zaspala sam i pored glasne muzike i vike i tako sam provela ostatak puta.

- Seko hajde probudi se stigli smo- Maja me drma za rame i doziva me.

U pozadini cujem žamor i zvuk mora i vec sam rasanjena. Ustanem i izađem napolju pa udahnem miris mora. Opustim se u istom trenutku ali cim uzmem svoj kofer i okrenem se da uđem u hotel ukocim se.

" Jebote zar su morali ovde da rezervišu?"- opsujem u sebe dok stojim nepomicno ispred ulaza.

Nisam znala gde dolazim jer nisam ni pitala. Oni su rezervisali i sve organizovali a moje je bilo samo da dođem, zato sada stojim ispred Damirov hotel i pitam se šta mi je pametnije raditi ?Dali da uđem ili da se bacim u more ?

Šanse da ga sretnem su male ili možda i nepostojece jer hotel vodi njegov otac a on šeta po svetu i samo se slika.

- Hajde seko što si se ukipila?- pita me Leo.

Naj jaca stvar od sve je što se svi međusobno zovemo brate i seko. Da nas neko gleda sa strane pomislio bih da smo dece istih roditelja ali mi smo odrasli svi zajedno i imamo baš takav bratsko sestrinski odnos. Dobro ne baš svi jer Leo i Maja nikada nisu imali takav odnos. Ja mislim da se on zaljubio u nju u trenutku kada se ona rodila i cekao ju je sve ove godine da odraste da bi bila njegova.

- Idem evo - povucem kofer za sobom i dođem do recepcije gde svi uzimaju svoje kljuceve. Rezervisane su cetiri sobe i u svaku ce da budu smešteni po dvoje osim u moje. Ja cu da budem sama.

Uzmem svoj kljuc i krenemo da se smestimo. Kada stignem ispred svoj apartman opsujem sto puta u sebe. Ne samo što sam u njegovom hotelu , nego su mi dodelili baš tu prokletu sobu u koju je sve zapocelo. Ovo je najgori moguci scenarijo koji sam mogla da zamislim.

Hvala vam puno na čitanju ♥️ 😘

𝕺𝖐𝖎𝖉𝖆𝖈̌ 🔚Where stories live. Discover now