6

1.4K 105 35
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Ceo dan sedim kao na iglama. Zvala sam Aleksandru i rekla joj da moramo da pricamo ali ona je na praksi  do sedam a sada je pet. Još jebenih dva sata treba da je cekam. Ne mogu preko telefona da joj kažem  jer ovo je ozbiljna tema za razgovor i mora da bude u cetiri oka.

Istuširala sam se i obukla trenerke i patike i odlucila sam da pešacim do Aleksandrinog stana. Razbistricu malo misli dok stignem do nje. Usput sam kupila neke semenke i grickala dok sam je cekala da stigne.

Ceo dan ne mogu da dođem sebi. Ne izlazi mi iz misli onaj kreten. Kreten je ali je lep. Bogami dobro sam odabrala cak i na slepo. Ceo dan se trudim da povežem lik sa doživjaj od  onu noc ali to se ne poklapa nikako. Ne secam se da me je vređao dok smo se ševili u hotelskoj sobi,a i ako mu je bilo loše ne bi potrošio ceo paketic kondoma tu noc. Eh šta ti je život. Zavrtiš se jednom oko šipke i postaneš striptizeta, provedeš noc sa nepoznatim muškarcem i vec si kurva. Muškarci i žene nikada nece biti tretirani ravnopravno. Kada oni rade ovakve stvari onda su frajeri,muškarcine, oni imaju potrebe,a kada žena to uradi ona je nepoštena, bestidnica ,kurva ...Eh živote ,nepravdo teška. 
Od muke udarim samoj sebi šamar .

- Zašto se tuceš ?- kada cujem Aleksandrin glas otvorim oci i vidim je kako me gleda pomalo cudno.

- Protresam svoj mozak ,malo je zarđao- odgovorim i ustanem.

- Ej šta je bilo?

- Hajde gore ispricacu ti- uđemo u zgradu i dođemo do njenog sprata a cim uđemo u stan odem u kuhinju da napravim kafu dok se ona presvuce.

- I ? - upita me nestrpljivo.

- Jel se secaš kada sam u Budvi provela noc sa nepoznatim muškarcem?

- To nikada necu moci da zaboravim. Šta sa njim?

- Danas sam ga upoznala.

- Šta!? Gde pobogu?

- Bio je u našoj firmi sa sestrom. Cika Miloš treba da dizajnira cipele za njeno vencanje. Ja nisam ni obratila pažnju na njega a nisam ga ni prepoznala ali on mene jeste. Nazvao me je striptizetom.

- Kreten !- ispali ona ljuto.

- Bilo je jako ponižavajuce Aleks . U životu jednom pronađem muškaraca kakav mi treba i on misli da sam striptizeta. To je odvratan osecaj. A samo da vidiš kako me gledao. Kao da sam neko bezvredno džubre.

- Ma pusti ga šta te briga. Ti znaš ko si i šta si a njega i onako neceš sresti više nikada.

- Tako sam mislila i ja ali eto sudbina se poigrala samnom. Jebeni Damir Ajdenic - opsujem .

- Kako se zove?

- Damir Ajdenic i cik pogodi odakle je?

- Iz Bosne- pogodi iz prve.

𝕺𝖐𝖎𝖉𝖆𝖈̌ 🔚Where stories live. Discover now