22. Rossz hívás

121 11 0
                                    

Adam tűkön ült napok óta. Akárhogy számolta már több, mint három hónapja nem beszéltek, és szinte fizikailag érezte már a hiányát. Eiko viszont nem kereste és a várakozás kezdte kiborítani. Mi lehet vele? Rendben van? Vajon miért nem hívja már fel? Megígérte magának, ha két hétig nem kap hírt felőle akkor neki áll megkeresni és elhozza abból a nevetséges családból.

Kopogás hangzott.

- Főnök! Itt a kávéja - mondta Troy, az új testőre.

A fiatal férfit a Vengierek előszeretettel ugráltatták, ha piti munkáról volt szó, mint ébresztés, kávé főzés meg a többi.

- Gyere!

Troy belépett. A sötét haja alig volt pár centis, a szögletes arca frissen borotvált volt. Nagy termetén úgy állt az öltöny, mintha szét akarna szakadni. A huszonkét éves férfit egyenesen a család egyik kiképzőközpontjából választották, miután megbeszélték, hogy az otthoni testőrök közül egy sem vállalná tartósan a harmadik testőr szerepét. Sokat kellett a Vengieriknek, mire rábólintott, hogy próbáljanak meg egy idegent.

A férfi letette a számító gépe mellé a kávét és a hóna alá tette a tálcát.

- Hozhatok mást is?

Adam elmosolyodott és ivott, majd letette a kávéját.

- Nézd, ha csak egy kávét kérek, akkor az azt jelenti, hogy...

- Csak egy kávét kér.

Adam bólintott.

- Nem vagy pincér, hogy ilyeneket kérdezgess. Szólok, ha más is kell.

Troy lehajtotta a fejét idegesen.

- Fábió és Alon azt mondta mindenek felett nagyon udvariasnak és szolgálatkésznek kell lennem minden helyzetben.

- Ez egy nagyon hasznos tanács, amíg...

Adam telefonja megcsörrent. Gyorsan felkapta, de csak Leon kereste.

- Tehát nyilvánosan kell ennyire szolgálatkésznek lenned, rendben? Ilyen esetekben nyugodtan lazíthatsz, rendben? Ha kávét kérek, akkor nem kell más.

Troy nagyon a szívére vette a megrovást. Látszott, hogy nagyon bosszantja a hibája.

- Persze, Főnök. Köszönöm, hogy útba igazított.

Adam a kijárat felé pislantott. Troy pedig zavartan oda nézett aztán vissza rá kérdőn.

- Máskor hagyjam nyitva az ajtót?

- Nem, Troy. Ideje távoznod.

Troy fejet hajtott és úgy iszkolt el, mintha elüldözte volna. Adam felvette Leon hívását, amikor a telefonja ismét pittyent egyet. Egy idegen szám kereste.

- Eiko hív - mondta Leonnak és lecsapta.

Mélyet sóhajtott és felvette. Remegett a belseje.

- Hála az égnek! Mi történt? Miért nem hívtál korábban?

- Ne haragudj. Csak... kicsit túl erőltettem a dolgokat - mondta halk, gyenge hangon.

- Mi a fenét csináltál magaddal? - pattant fel.

- Sokat voltam a futópadon... ilyesmi - mondta.

Nevetséges volt a hazugság. Még csak meg sem próbált komolyan hazudni neki.

- Eiko. Mit csinálsz ott? Mond el nekem. Ez már nem játék! Hallom, hogy nem vagy jól! Akkor hallottalak ilyen gyengének, amikor... életveszélyben voltál.

A Maffia Kapujában (18+) 1. Riovaggio Story 1/2Onde histórias criam vida. Descubra agora