Angela ma is elbűvölő volt és friss. Talán fodrásznál járt. Kissé rövidebbnek tűnt a hosszú, vörös haja. A vörös rúzs egy új árnyalatával érkezett a száján, egy falatnyi fekete kisestélyiben. Gyönyörű világító kék szeme, szinte felfalta Adamet, pedig még csak bort ittak az előételre várva. Adam gondolatai viszont szűntelenül Eiko körül jártak.
- Őszinte leszek Adam - tette le a nő a poharat. - Ma úgy érzem, hogy nem vagy itt velem. Mond meg, hogy unalmas vagyok vagy egyszerűen túl sokat találkozunk.
Igaz, hogy ez volt zsinórban az ötödik rundijuk és noha a nő vonzó volt és izgalmas Adam nem bírt koncentrálni a nőre. Mert folyton az jutott eszébe, hogy Eikonak milyen ellátásra lehet szüksége. A Vérebek ennél profibbak és az este megérkezett a harmadik is. Eddig nem találtak semmilyen nyomot. Egyetlen egyet sem azon kívül, hogy Eiko Tokióba érkezett. Könnyű volt Jonathannak lekövetni a mozgását. Hamar össze nézték az időpontot és stimmelt.
- Nem erről van szó, Angela. Csak tudod, sok a megoldandó ügyem.
- Jobb lenne, ha lefújnánk a ma estét és tartanánk pár nap szünetet?
A nő szemében nem látszott sértettség, sem túljátszott aggodalom. Végre egy felnőtt, tudatos nő állt előtte, aki megértette, hogyha probléma van, akkor az van és nem az ő hibája, ilyen az élet.
- Ha itt vagy, ha nem, ugyanígy viselkednék. A kérdés az, hogy neked sértő vagy sem.
Angela megdöbbent a válaszától és gyorsan kivillantotta a szép fehér fogait.
- Mindig meg tudsz lepni, Adam Riovaggio.
Adam legurította a bort és letette a poharat. Meghozták az előételüket. Neki kezdtek és Adam figyelte a nő reakcióját, de Angela nem úgy tűnt, mint aki félne. Miután befejezték az előételt akkor sem.
- Tehát?
- Arra gondoltam, hogy hallgatok mert amíg várod a választ végig velem voltál fejben is - hajolt közelebb a nő egy leheletnyit.
Adam ezen jót vigyorgott.
- Nagyon telhetetlen vagy. Tudod az én figyelmem ritkán marad egy helyen, és azt sem teszem sokáig.
- Úgy némasági fogadalmat fogok tenni! - esküdözött Angela. Adam pedig ismét felnevetett. A nő jobb kedvre tudta deríteni és állta a sarat.
- Rád unnék, nagyon hamar, Angela.
- Majd befestetem a hajam.
Adam tudta, hogy a nőnek festve van a haja, nem igazi vörös. Mégis olyan természetesen állt neki. Illett az egyéniségéhez, a szeméhez a világos bőréhez.
- Kár lenne érte. Ez a mostani elég pazarul áll.
Angela egy kicsit talán zavarba jött, de máris szépen mosolygott.
- Tudod, meséltem egy barátnőmnek, kivel randizom.
- És mit mondott?
- Hogy nagyon vigyázzak veled. Azt mondja olvasott pár könyvet és az ilyen pasik nagyon irányítás mániások.
Adam felkuncogott és a fejét csóválta.
- Lehet, hogy szeretek kontrollt tartani pár dolog felett, de abba a nők nem tartoznak bele. Elfoglalt vagyok és jobb, ha a partner magától is el tudja foglalni magát. Nincs nekem időm minden másodpercben pesztrálni. Gyerekes az a nő, aki elvárja tőlem, hogy figyeljem minden lépését.
- Tehát egyáltalán nem vagy féltékeny típus? - kérdezte a nő.
- Nem, nem vagyok - felelte a férfi és eltűnődött, majd hozzá tette. - Általában legalább is.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Maffia Kapujában (18+) 1. Riovaggio Story 1/2
RomantizmEz a férfi nem törött, ez a férfi nem akar nőket bántani. Ez a férfi melegszívű, aki szereti a családját. Ez a férfi jóra akarta használni a véres örökségét, és meg is tette. Ez a férfi kérdez mielőtt ítél, ez a férfi nem csak egy bűnöző... ő egy ki...