Çokça merhabalarr!!
Bu benim ilk kurgumm ve haliyle fazlasıyla acemiyim.
Yorum yapmadan önce lütfen acemi bir şekilde yazdığımı bilerek hareket edin.
Kitabıma bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim.
Sınır: 10 oy ve 10 yorum
Şuraya kitaba başlama tarihi alabilir miyiz??
Keyifli okumalar dilerimm🤍
Medya: temasa__
Kitabın yazılma tarihi: 7 Şubat 2024
➙Kitapta ana karakterinin anne ve babasının tanışma süreci KISACA anlatılmıştır. Geri kalan yerler ana karakterimizin ağzından anlatılmaktadır.
❗Bu kitap bir hayal ürünü olup, her ayrıntısına kadar kurgudan ibarettir.
Sene 2002.
Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesinde Tülin AŞKAR.
Hastalık: Mazoşizm
Yargıya varılma nedeni: Çiviyi koluna gömme, kendini bıçaklama...
Derecelik: 2Sene 2002.
Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesinde Turan KAMAN.
Hastalık: Sadizm
Yargıya varılma nedeni: Bireyi canlı toprağa gömme, silahla bireyin şah damarına ateş etme.
Derecelik: 3Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi. Bu tarz hastanelerde hastalığa göre farklı odalar vardı. Sadistler için bir oda, mazoşistler için bir oda, şizofreniler için bir oda ve çeşitli hastalıklar için birer oda vardı. Herkes hastalıklarına göre, o hastalığa sahip insanların bulunduğu odaya konuyordu.
Bu hastanede farklı hastalığa sahip hastalar birbirilerini sadece belirli saat aralıklarında yemekhanede görebiliyorlardı. Yemek yemeyi sevmeyen Tülin bile Turan için yemek yemeği sevmişti...
Mazoşizm A2 odasında bulunan Tülin ve Sadizm A3 odasında bulunan Turan'ın aşkı, öncelikle sık bakışmalarla başlamış, daha sonrasında konuşmalara kadar ilerlemişti. Onlar birbirlerine karşı ne olduğunu bilmedikleri bir duygu besliyorlardı.
Birbirlerini görünce kelebekler uçuşuyordu sanki,
kalbi yerinden çıkacakmış gibi oluyordu sanki,
titriyordu sanki.
Ve onlar bu hissi durduramıyorlardı. Neydi bu karşılıklı duyguların adı? Bilmiyorlardı. Bildikleri tek şey, ikisinin de birbirlerine ihtiyacı olduğuydu, yanında olması gerektiğiydi.
Bakışmalar konuşmaları, konuşmalar planları kendiyle getiriyordu. Ne planı mı? Kaçış planı.
Çünkü onlar burada kısıtlı bir şekilde birbirlerini görmek istemiyorlardı, daima görmek istiyorlardı, her daim, sonsuza kadar.
Bir kaçış planı yaparlar ve büyük bir çabayla bu planda başarılı olurlar. Kaçtılar, lakin nerede kalacaklardı? Nerede yaşayacaklardı? Ne yiyeceklerdi? Bunun için bir ev gerekiyordu öyle değil mi?
Turan'ın aklına bu yanıtsız sorulara cevap olarak ailesi gelir. Ailesinin öldüğü gelir. Ölen ailesinin evinde yaşayabileceği gelir. Tülin ile beraber ölen ailesinden kendisine kalan eve gider ve orada Tülin'le yaşamaya başlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHİNDİBA
ActionYıllarca evde tutsak edilerek babasının işkencelerine maruz kalan Alkım, defalarca kaçmaya çalışır fakat başarısız olur. Bir gün yine kaçmaya çalışırken tehlikeli bir örgüt lideri tarafından kaçırılır. İçine çekildiği oyun, Alkım'ı hayatın gerçekler...