Hi im Mackenzie Janea Lacosta im 19yrs old i have alot of businesses like restaurants and coffee shops i handle them on my own im not really a busy person more likely lonely or cold hearted person im always alone at my mansion i only have my maid and my driver here at my mansion until i got a call from my brother Mavi this morning.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ FlashBack ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
On The Phone
Kenzie: Oh hi po kuya why po kayo
napa tawag?Mavi: Diba wala ka kasama sa i know u feel lonely.
Mavi: Macken so i got you a Roommate.
Kenzie: No need naman kuya eh and im not lonely.
Mavi: Sus maniwala anyways i have work pa.
Kenzie: Bala kana nga kuya bye napo.
Mavi: Hoy wait lan-
Call ended
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Present time~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ugh do he really think ill believe him bwisit naman. I knew it! .Saad ko sa sarili ko habang kumakain ng breakfast.I know naman na hes a good brother but he dont need to lie about that eh i understand naman i know that ate Mary is quitting tommorrow but we talked about this already he don't have to lie if he don't trust me naman eh.
Sorry let's get back to my life story.
Hi I'm Mackenzie Janea Lacosta maybe you're wondering where are my parents or why don't i go to school. First my parents died when i was just 5yrs old since then my brother took care of me we are very close maybe because we only have each other left .For the second one i already graduated college this year not because im rich and all but im just smarter than average people not to brag but i won chess and Mathematics tournaments when i was 11-15.so i could really say that im smart than other people my age.
I'm done na so im gonna tell you why mad at my brother for getting me a roommate he's not really getting me a roommate i know she's not a roommate who the fvck will get a roommate if you live in a mansion is he dumb or does he think im dumb Argh!!.
"Ate Mary is the library clean napo?" Tanong ko sa isa kong maid.
"Yes po master Kenzie." Saad sakin ni ate Mary.
"Sige po i lost my apetite so im gonna read nalang po you eat lang po." Saad ko sakanila at tumayo na ako at nag tungo na sa library.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Athena 's POV
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nagising ako ng tumigil ang sasakyan at binaba ako ng dalawang body guard ng lalaki kanina.Biglang nag salita ang isang body guard ng lalaking matangkad.
"Sir Mavi andito napo tayo." Saad ng isa sa body guard ng lalaking matangkad at pinag buksan pa ito ng pinto.
Ah.......So Mavi pala pangalan nya wala bang kamay tong Mavi nato pogi sana kaso mukang chinese baka spy palato gagi .Biglang nag salita si Mavi na ikinagulat ko gagi bat ang deep ng voice nya ngl ang hot non pero ayaw ko sa spy sorry nalang Mavi.
"So anong name mo i will explain what i will make you im not the one na pagsisilbihan mo but my sister." Seryoso nyang saad gagi ang deep ng voice.
Ano may kapatid pala toh sana pogi char lang di ako straight sakto babae daw tapos poganda pala hay baka ma inlove pako char lang.
"Yes, my name is Athena." Saad ko saknya
"Nice, my name is Mavi hi Athena." Saad nya sakin at inalok ang kamay nya sakin at nakipag kamay naman ako sakanya gagi spy bato tangkad naman sayang pogi pa naman.
"So magiging maid bako i can do that naman." Saad ko sakanya.
Yes but you cant tell her baka magalit sya sakin baka isipin nya na i dont trust her you're gonna clean the house but act like her roommate she cant know that you're her maid because her personal maid is gonna quit na because she needs to take care of her fam so ikaw ang papalit." Saad nya sakin tumango na lamang ako bilang tugon at tinitigan sya ng maigi siguro kamukha nya yung kapatid nya.
"And stop staring at me di tayo talo im not straight okay." Saad nya saakin Gagi gay pala sya kala ko straight HAHAHAHA.
"Oo im not Straight den noh." Saad ko sakanya na parang natatawa.
"Before you go my sister is intersex and you probably know what that means righ?" Saad nyang tanong sakin.
"Oo na." Saad ko sakanya mabait naman pala sya eh.
"Wait san mo nabili make up mo ganda eh for my boyfriend sana." Saad nya na parang nahihiya pa sya na ikinatawa ko.
"Ah sa Sephora online ko nabili." Saad ko sakanya at ngumiti ng kaunti.
"Ah sige thanks, sige you may go na Andrew bring her to my sister's mansion. Saad nya sa dalawa nyang body guard and me.
Sumakay nako sa sasakyan at umandar na ito papunta sa bahay ng kapatid ni Mavi ay gagi wala nga pala akong damit pano na nyan toh.
Isiniwalang bahala ko nalang at natulog nalang ulit matagal pa daw kasi yung byahe sabi ni Andrew.
YOU ARE READING
My Naughty Roommate (Mikhaiah au)
RomanceAthena's(Aiah) Mother made her a payment for their debts made as Mackenzie's(Mikha) roommate/maid by Mackenzie's brother for a year.Can Athena survive a year with a rude and naughty Mackenzie or can she find a way to leave.