BAB 10 : SURPRISE YANG DIRANCANG

7.8K 96 1
                                    



"Arrgh.....Yusuuuf....." ibu mentuaku terjerit


"Mak klimaks ke?" tanyaku melihat raut wajahnya yang menampakkan kepuasan


"Ermm....." jawabnya senyum. "Jom masuk bilik Yusuf" kata ibu mentuaku, lantas dia bangun, tanganku ditarik berjalan memasuki bilik.


Di dalam bilik, kami umpama suami isteri, aku sudah tak kisah siapa yang aku setubuhi, fikiranku dikuasai nafsu. Tubuh ibu mentuaku itu, aku ulit semahunya, aku layan sebaik mungkin memberikan kepuasan kepadanya. Nafsuku dan kehendakku yang tersimpan lama, aku lampiaskan kepada ibu mentuaku. Entah berapa kali dia klimaks, aku teruskan menghenjut. Walaupun berusia, permainan seks ibu mentuaku memang padu. Masing-masing tidak mengaku kalah, dengan stamina yang aku ada, aku terus mengasak tanpa henti dan akhirnya kami terdampar kepuasan dengan kesan lelehan air maniku mengalir keluar cari kemaluan ibu mentuaku.


"Ermm....sedapnya Yusuf, pandai Yusuf layan mak" puji ibu mentuaku sambil melabuhkan kepalanya di dadaku


"Mak pun hebat, untung ayah" pujiku pula


Aku memandang siling, apa yang berlaku ini sesungguhnya aku tidak menyangka, aku telah bersetubuh dengan ibu mentuaku sendiri. Kalaulah ayah mentuaku tahu, kalaulah isteriku tahu, pasti aku menduda. Aku bingung dan menyesal, baru nak menyesal bila semua dah selesai. Begitulah sikap manusia, dah terhantuk baru nak tergadah. Nasi telah menjadi bubur, aku harus hadapi semua kemungkinan yang berlaku.


Esoknya, sekali lagi aku dan ibu mentuaku bersetubuh setelah ayah mentuaku keluar atas urusan perniagaannya. Kali ni permainan kami lebih ghairah, ibu mentuaku lebih ganas, hingga aku hampir tewas. Aku tak sangka ibu mentuaku sungguh luar biasa nafsu seksnya walapun menjangkau usia 50 tahun, namun apa yang aku suka ialah penampilan, raut wajah dan tubuhnya tidak menampakkan usianya memasuki jubli emas. Aku enjoy bersamanya, hingga aku lupa yang aku dah beristeri, hingga aku lupa yang perempuan yang aku henjut itu ialah ibu kepada isteriku.


Hari kedua ini, aku tidak boleh berlama-lamaan di rumah, pukul dua aku harus masuk kerja, dan mujur ayah mentuaku habis awal. Sebelum aku keluar bertugas, mereka juga bergerak pulang. Dapatlah aku bersama ibu mentuaku sepanjang pagi itu.


"Terima kasih mak..." bisikku di telinganya ketika ayah mentuaku menapak keluar, sempat aku ramas punggung ibu mentuaku itu


"Terima jugak tau, sebab puaskan mak..." jawab ibu mentuaku senyum memegang bayangku di sebalik seluar. "Nanti ada masa balik kampung"


"Baik mak, saya cuba..."


Sepanjang aku bertugas, fikiranku asyik mengelamun mengenangkan peristiwa aku bersama ibu mentuaku. Terlunas nafsuku yang dibendung sekian lama, kusangka aku dapat lunaskan bersama isteriku, namun sebaliknya yang terjadi.


****************


Beberapa minggu selepas itu, aku masih teringat akan ibu mentuaku, aku buat keputusan untuk balik kampung, aku cuba slow talk dengan pegawai atasanku, mujur dia benarkan.

ENDEMIK ( sambungan PKP)Where stories live. Discover now