BAB 12 : WORK YOUR PLAN

5.5K 92 2
                                    



Malam itu, suasana hening malam dipenuhi dengan bunyi-bunyian ghairah dari bilik Zalia, pasti Yusuf sedang menjimak isterinya secara jamak, apa yang terpendam semuanya dilepaskan. Aku pula menghitung saat, kerana aku tau lepas ini aku pula akan dijadikan 'mangsa' kepada Yusuf. Cuma yang aku tak tau, bagaimana ianya akan terjadi, apa perancangan Kak Tasya. Aku hanya mampu menanti dan terus menunggu.


"Bang, Bella takut la.." kataku sewaktu kami berbual sebelum tidur


"Takut apanya?"


"Ye la, pasni Bella pulak yang kena, Bella tak berapa rapat dengan dia"


"Alaaa, buat biasa je, jangan fikir sangat"


"Abang takpe ke, Bella dengan dia nanti?"


"Abang OK yang, lagi pun abang dah berkali-kali rasa bini dia tu, kira adil la dia rasa Bella pulak" balas suamiku yang langsung takde perasaan bila dapat tahu yang aku akan disetubuhi oleh lelaki lain.


"Macam mana agaknya plan Kak Tasya tu ye..."


"Ntah la, abang pun tak dapat jangka"


"Kak Tasya kata batang dia besar"


"Bila Kak Tasya bagi tau?"


"Tadi masa basuh pinggan kemas dapur, masa tu abang kat depan"


"Ermm..OK la tu, dapat rasa batang besar...hehee"


"Takut la..."


"Rileks sayang..... follow je....."


"Ermm...."


Sewaktu mengemas dapur tadi, aku dengan Kak Tasya sahaja, dia ada bagitau yang batang Yusuf besar, padu katanya. Bila aku tanya, besar dari Haikal ke, dia jawab ya. Masa tu aku rasa gemuruh dan dalam masa yang sama, teruja jugak sebab dapat rasa yang besar. Kak Tasya kata dia puas dengan Yusuf, aku senyum je la.


Pagi itu, sewaktu aku keluar untuk Subuh, sewaktu melintasi bilik Zalia, tiba-tiba Zalia juga keluar. Aku tanya dia nak gi mana, dia cakap nak ke bilik air sebab bilik air dalam biliknya itu digunakan oleh Abang Man. Aku pun sempat tanya ada main tak subuh, dia cakap tak sebab dia nak bagi Yusuf rehat kalau-kalau dia akan dapat aku nanti. Aku sengih je.


Lepas Subuh, aku baring sekejap, suamiku lena diulit intan, punya la nyenyak sampai tak sedar aku keluar masuk. Apabila matahari menampakkan dirinya, pun turun, kelihatan Kak Tasya telah pun di dapur untuk menyediakan sarapan.


"Awal bangun Bella?" tegur kakakku


"Tak leh tidur dah" jawabku pendek


"Meh tolong akak buat breakfast" aku angguk lalu membantu apa yang patut. Kak Tasya sedang dalam proses menyediakan bihun goreng, jadi aku bantu mericih bawang dan cili. Tak lama kemudian, mak pun tiba, dia pun turut sama menolong apa yang patut hingga siap hidangan sarapan pagi semua.

ENDEMIK ( sambungan PKP)Where stories live. Discover now