Ben geldimm❤️
Öncelikle küçük bir duyuru. Lütfen okuyun.
Bildiğiniz üzere ben bu sene ikinci mezun yılına kalmıştım ve bu çok büyük bir karar bence beni o yüzden anlıyorsunuzdur. 2023 yazında çok kötü bir olay yaşadım ve bilenler bilir 2023 şubat ayında biricik meleğimi kaybettim. Ve bunların üzerine de ikinci kez mezuna bıraktım. Mental olarak aşırı yoruldum. Bana destek olan müthiş bir sevgilim var ama yine de kendimi yazmaya hazır hissedemedim. Bir türlü olmadı sürekli başına geçtim yazmak için ama maalesef yazamadım. Çok fazla ders çalıştım sabah dokuz akşam dokuz olmak üzere ders çalışırken on saati geçtiğim günler oldu bu yüzden de çoğu zaman yazamadım. Bana ulaşmak isteyen herkese geri döndüm. Telefonumdan Intagram'ı sildim(daha rahat ders çalışabilmek için, evet işe yarıyormuş) Şimdi yavaş yavaş kafamı toparladım ve yazmaya başladım. Bir anda eskisi gibi 10k 15k uzunluğunda bölümler yazamıyorum bu yüzden bölümler sık sık ama kısa kısa gelecek. Bu TOMRİS için de geçerli. Zamanla artar büyük ihtimalle.
Sizden tek isteğim bana destek olduğunuzu hissettirmeniz. Bu kadar uzun bir aradan sonra bölüm attığımda çok az yorum sayısı görüyorum ve bu ciddi anlamda hevesimi baltalıyor ve bu sefer de diyorum ki zaten belli çok okumuyorlar o yüzden kasmayayım.
Lütfen burada olduğunuzu hissettirin. Beni bilenler bilir hiçbir kitabımda sınır koymadım ama lütfen yapın dedim, yapmasanız da o bölüm gelecek zaten dedim. Lütfen benim bu iyi ve güzel hislerimi yok etmeyin. Sizi seviyorum sizi gerçekten çok seviyorum. Beni anlamanıza ve yanımda olmanıza ihtiyacım var.
Bölüme geçelim o zaman bitanelerim sizi seviyorum iyi okumalar ❤️
Sezen Aksu- İki Gözüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZEL
ChickLitBilmiyor annem, her gece yastığın soğuk yüzünde ciğerlerime saplanan ağrıyı. Bilmiyor annem, hâlâ gizli gizli ağladığımı. Bilmiyor annem her resim çizdiğimde hakkında sadece bana benzediğini bildiğim bir adamı aynaya bakarak çizmeye çalıştığımı. ...