Nastúpila som si ich a prezrela. Báli sa, nerozhodne prešľapovali a triasli.
„Maličká zmena. Ak chcete odstúpiť od tejto samovražednej misie, máte možnosť," povedala som. Nebolo fér ťahať ich do náruče smrti. No nik sa neozval. Naopak, zvážneli a zovreli zbrane. Rozlúčili sme sa s miestom, do ktorého sa už asi v živote nevrátime. Objala som Boba a Gladis a povedala im svoje zbohom. Nastúpili sme do vznášadla a posadali si okolo stola, na ktorom nám Santion vysvetľoval plán. Vyznačoval vstupy do tajného hlavného sídla mafie. Diskutovali sme a predniesli výsledný plán. Všetci spoločne vojdeme vchodom, ktorý údajne stráži najmenej ľudí a potom prejdeme vetracou šachtou až dole do miestnosti, kde sa konajú porady a zabijeme tých vo vnútri. Ak budeme rýchli, kamery nebudeme musieť riešiť. Zvyšok cesty sme len potichu sedeli. Nad každým sedadlom sa vznášala Smrť. Šepkala mi upokojujúce slová. Že budeme navždy žiť spolu. Pristáli sme kilometer od základne. Postupovali sme podľa plánu. Vošli, zabili strážnikov a vhupli do vetracej šachty. Rýchlo podľa mapy sme liezli prachom posiatymi šachtami. Nakoniec som uvidela stôl a okolo nej veľa ľudí z mafie. Odsunula som kryt a pozoskakovali sme na stôl. Začali sme strieľať, no ony boli pripravenejší. Za necelú sekundu boli Lenka, Ken aj Jakub mŕtvi. Nasledovala Karin. Nám sa podarilo zabiť asi dvadsiatich. Nakoniec som pocítila v hrudi chladný kov japonského meča a padla som priamo do stredu stola. Svoj život som zasvätila smrti. – pomyslela som si a zavrela oči. Niečo ma schmatlo za ruku a vytiahlo z tela. Bola to moja smrť. Hodila na moje telo čiernu ružu. Zložila kapucňu a ja som uvidela mamu. Celý čas to bola moja mama.
„Mami..." zašepkala som.
Spoločne sme odišli niekam veľmi, veľmi ďaleko od Japonska. Spoločne s nami šli aj členovia môjho týmu. Všetci mŕtvi so svojimi Smrťami po boku. Došli sme na nejakú pláž a ja som si pomyslela: Nakoniec to nebol až tak zahodený život. Pozabíjala som nejakých tých grázlov, no nie? A mama mi myšlienkami odpovedala: Viedla si si skvelo.
KONIEC
Posledná časť. Dúfam, že sa vám príbeh páčil a aj jeho nemilé zakončenie. :))
Začnem pridávať iný príbe
VOCÊ ESTÁ LENDO
EMA
Ficção AdolescenteZvrátený príbeh o dievčatku, neskôr dievčati, ktoré žije svoj atypický život, no iný si predstaviť nevie.