episode 6

135 12 0
                                    

🖤🐺

"ආහ් කොහොමද මචන් ..."වාඩි වෙලා බෝතල් හයක් විතර ඉවර කරපු ගෙවින් ගාටව ආපු ටෙරාන් ගෙවින්ගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා උස්සලා ඇහුවේ බොද වෙලා තියන ගෙවින්ගේ ඇස් ටෙරාන් දිහා බලද්දි...කවුද කියලවත් අදුර ගන්න බැරි උනා මිනිහට....

"මේ බලහන්කො ඉවාන් යාලුවෙක් ඉන්නවා "

ඉවාන්ටත් අඩ ගහන ගමන් ටෙරාන් කියද්දී ඉවාන් ගෙවින් ගාවට ආවේ වයින් වීදුරුවකුත් අතේ තියන් ...ඒත් ඒක්කම කෙල්ලෙක් ඇවිල්ලා ඉවාන්ගේ බෙල්ල කිස් කරද්දී ඉවාන් ඒකිව තල්ලු කලේ අතින් එපා කියන ගමන්......

ගෙවින්ට ඉවාන්ව ටිකක් මීටර් උනා ......ඒත් එක්කම ආපූ කේශාන් ඉවාන්ගේ තොලට බර උනේ ගෙවින් අනිත් වීදුරුවත් කටේ හලාගද්දී...."අහකට පලයන්....."ඉවාන් ආයේම කේශාන්ව තල්ලු කරලා ටෙරාන්ව ඇදගෙන ගෙවින් ගාවින් ගියේ හිටපු ප්ලේස් එකටම.......

ඔලුවත් අල්ලගෙනම පුටුවෙන් නැගිට්ට ගෙවින් කලන්තේ දාලා වැටෙන්න යද්දීම ඉවාන් ගෙවින්ගේ ඉනෙන් අල්ල ගත්තේ ගෙවින් මූන උස්සලා බලලා ආයෙම ඉවාන්ව තල්ලු කරද්දි.....

"තොගේ ලොකූ සීන් එකමයි මට පේන්න බැරි.. බල්ලා ...."ගෙවින්ගේ ශර්ට් එකෙන් ඇදලා ගත්ත ඉවාන් ආයෙම ගෙවින්ව පිටිපස්සට තල්ලු කරලා දැම්මේ අතේ තිබ්බ වයින් වීදුරුවත් බීලා ටේබල් එක උඩින් තියන ගමන් .....

තල්ලු කරපු පාර ගෙවින් ගිහින් පුටුවකුත් පෙරලන් වැටුනේ එතන හිටපු හැමෝගෙම ඇස් ගෙවින්ට එල්ල වෙනකොට....

"මේ මන් අරූව...."ටෙරාන් ඉවාන්ගෙන් අහන්න ගියේ ගෙවින්ව පෙන්නන ගමන්...."නෑ නෑ...වෙන එකක් හොයාගනිම් ..... "ඉවාන් ගෙවින් දිහාවට හැරුනේ ටේරානුත් ආයේම ගෙවින් දිහා බලනකොට.....

ගෙවින් බිමත් අල්ලගෙන ශේප් එකේ කෙලින් උනා විතරයි ඉවාන් ඇවිල්ලා ඉස්සරහා හිටගත්තේ ගෙවින් යට ඉදන් උඩට බොද වෙච්ච ඇස් දෙකෙන් ස්කෑන් කරන්න වගේ බලද්දි....

"අයි ..න් වෙ යන්.."

පිය වෙන ඇස් දෙක බොහොම ආමාරුවෙන් ඇර ඇර ගෙවින් කිව්වේ ඉවාන්ගේ පපුවට අත තියලා තල්ලු කරන ගමන්.....ඇස් දෙකේ කේන්තිය උඩු දුවද්දි ඉවාන් දනිස් දෙකෙන් නැමුනේ ගෙවින්ගේ කකුල් දෙකෙන් අල්ල ගන්න... ගෙවින්ව උස්සලා වම් උරහිසට ගත්ත ඉවාන් දිහා ටේරානුත් ඇස් හීනී කරලා බලන් හිටියා.......

Deep heart _°Where stories live. Discover now