EX- Bölüm 2

44 8 16
                                    

Selamm yeni bolum geldii (şizofreniz kimse kitabi okumuyo kendi kendimize konuşuyoruz amk) neyse hadi iyi okumalarr 💋😔

|1 hafta sonra|

Babamdan gelen mesajla kafamı telefona çevirdim.

Babamm💓💓:
Kızım nasıl oldun daha iyi misin?

Gelen mesaja gülümsedim

Siz:
Evet babam daha iyiyim.

Babamm💓💓:
İyi sevindim yarın okula gitmek istediğine emin misin?

Siz:
Evet derslerden yeterince geri kaldım zaten hem aldığım raporun süresi doluyor.

Babamm💓💓:
Tamam kızım sen bilirsin o zaman. Yeni korumanı ayarladım numarasını atıyorum şimdi , merak etme geçen seferki gibi bir şey olmayacak. Bu sefer kendim özel olarak araştırdım :)

Siz:
Tamam babamm 💐💐

Babamm💓💓:
0543*******

Numarayı rehberime kaydettim. Bir anda kapı alacaklı gibi çalmaya başladı, ayağa kalkıp kapıyı açtım.Karşımda Minji vardı.

"Çekilsene zeki ölüyorum"
Elinde birsürü poşet vardı. Kafamı eğince kapıdaki ayak izlerini gördüm.

"Kapıya ayağınla mı vurdun?"
Mutfaktan seslendi "Elim doluydu o yüzden"
Yanına gittim.Poşetlere baktım. "Peki neden bir zombi istilasına hazırlık yapar gibi yiyecek aldın?"
"Sana iyi bakabilmek için tabikide."
"Bir haftadır her öğünde ramen,hazır pilav ve kimchi yiyoruz hatırlatırım"
"İşte bu yüzden bir sürü tarif araştırdım" dedi gururla. Masanın üzerinden bir defter aldı "Hepsi burada yazıyor."Bugüüünn Bulgogi (İnce doğranmış domuz etinin ızgarada pişirilmesiyle oluşan kore yemeği)

"Eti nasıl pişireceksin?"
"Tavada"
Bir saat sonra

Önümde Bulgogi demenin haksızlık olacağı bir şey duruyordu. Yanmış et.

"Bunu yememizin doğru olduğunu düşünmüyorum zehirlenebilirmişiz gibi geliyor da"
"Saçmalama yuna aşk olsun"
Minji birden gözlerini bana dikti ve yememi bekledi.
"Tamam ya yiyorum bakma öyle"
Yutkundum çubuklarımla bir parça eti tutarak ağzıma attım , çiğnemeye başladım. Allah kahretsin bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim. Yanık kokusu ve yanmış yiyeceklerden nefret ederdim zaten.
Yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim

"Güzel olmuş ellerine sağlık"
"Yemeye devam et"

Siktir

•••
Yemeğimizi bitirip ortalığı toplamıştık. Şimdiyse minjiyle birlikte izlemek için film arıyorduk.
O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj "korumam 👊🏿" adlı kişiden geliyordu. Mesaja tıkladım ve gelen mesaja baktım.

Korumam👊🏿:
Merhaba ben Hwang Hyunjin babanızın sizin için tuttuğu korumayım. Yarın sizi kaçta almamı istersiniz?

Gelen mesajla duraksadım bu adam neden bu kadar resmi konuşuyordu. Chulla birbirimize karşı hiç resmi konuşmazdık.

Siz:
Yarın 06:30 gibi alabilirsin.Yanımda bir arkadaşımda olacak haberin olsun

Korumam👊🏿
👍🏻👍🏻

Bu ne amk. Böyle bir mesaja nasıl cevap verilirdi ki adam NPC falan mıydı acaba.

Korumam👊🏿 kişisini NPC Hyun olarak değiştirdiniz.

Böylesi daha iyi.

Ayağa kalkıp okul çantamı hazırladım.Formamı dolaptan çıkardım ve ütüledim.
"Yuna film izlemeye gelmiyor musun?"
"Geliyorum bekle."
"Filmi seçtin mi "
"Evet hatta seni beklerken mısır bile patlattım"
Korkarak başımı kaseye çevirdim.Siyah patlamış mısır yerine normal beyaz patlamış mısır görünce rahatladım. Açıkçası Minji'nin yemek becerilerine güvenmiyordum.Yavaşça Minji'nin açtığı filme baktım.

"Seçe seçe korku mu seçtin eşek"
"Ne güzel eğleniriz biraz"
"Korku açmış eğleniriz diyo ya"
Minji beni umursamadan filmi izlemeye başladı bende ilk 20 dakikasında yeterince korktuğum için odama gittim ve ne kadar korksam da uyumaya çalıştım.

•••

Sabah olmuştu neyseki dün akşam bi şekilde uyumuştum.Korku filmlerinden nefret ediyordum.Yataktan yavaşça kaktım.Üstümü giyinecektim ama kolum alçılıydı ve acıyordu. Yardım etmesi için Minjiye seslendim.
"Minjii bi gelir misin yardımın gerek"
Minji ilk başta duymasa da sonrasında yanıma gelip yardım etti.
"Teşekkür ederim minji"
"Bişey değil yunacığım böyle seksi bir hanımefendiye yardım etmek bir zevkti"
Kıkırdadım minji hep böyle şakalar yapardı
"Salak ya"
"Neyse ya senin şu koruman nerde kaldı"
Tam o sırada telefonum çaldı NPC Hyun arıyordu hemen telefonu açtım.
"Alo, efendim?"
"Geldim efendim aşağıda evinizin önündeyim"
"Tamamdır"

Minji hemen atladı
"Ne diyor"
"Aşağıdaymış hadi gidelim acele et"
Aşağıya indiğimizde öndeki siyah arabanın penceresi açıldı
"Binin lütfen."
Minjinin ağzı açık ve şaşırmış bir şekilde arabaya doğru ilerlediğini görünce bende arkasından ilerledim.
"Minji neden bu kadar şaşırdın?"
"Son gördüğümden sonra daha da yakışıklı olmuş"
"Ne?!"
Hyunjin minjinin dediğini duyup dikiz aynasından minjiye baktı ama minji sadece hyunjine göz kırpmakla yetindi. Ortada bişeyler dönüyordu bunu minjiden öğrenecektim.

Okula varınca minjiyi kolundan tutup tuvalete götürdüm.
"Minji neler oluyor hyunjin ile daha önce tanışmış mıydınız?!"
"Evet eski sevgilimdi"
"Lan niye benim haberim yok"
"Sana söyleyecektim ama zaten ilişkimiz çok kısa sürdü"
"Neden ayrıldınız peki?"
"..."
"Tamam söylemek istediğin zaman söylersin şimdi söylemek zorunda değilsin"

Minji ile birlikte sınıfa gittik.

•••
Felaket yorulmuştum kendimi yavaşca banka bıraktım. Minji ile okulumuzun yanındaki parka gelmiştik. Birazdan hyunjin de gelecekti ve minji de annesi çağırınca onun yanına gitmek zorunda kalmıştı.

Beş dakika sonra hyunjin gelmişti, babama sorduğumda hyunjinin biryere gideceğim zaman evim dışında heryere yanımda geleceğini ve yanımdan ayrılmayacağını söyledi ilk başlarda istemesemde çok da kötü değildi.

Eve gittiğimde çok yorulduğum için direkt pijamalarımı giyip uyudum.

Bittii nasıl olmuş 731 kelime yazdık bu sefer umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınn (kitabı kimse okumuyo yardım😔👊🏿) hadi öpüldünüzz💋💋

VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin