Yolculuk- Bölüm 3

33 11 5
                                    

Sabah telefonuma gelen bir aramayla uyandım. Arayan kişiye bakınca babamı görmeyi beklemiyordum hemen telefonu açtım.

"Alo"
"Alo kızım nasılsın"
"İyiyim iyiyim de noldu neden bu saatte aradın"
"Senden bişey isteyeceğim"
Bismillah
"Tabiki iste"
"Kızım bi toplantı için buraya gelmen gerekiyor"

(Küçük not: yunanın babasının kozmetik şirketi var)

"Nasıl yani amerikaya mı?!"

Babam şirketi için amerikaya gitmişti ama benden böyle bişey isteyeceğini hiç düşünmüyordum.

"Evet birkaç ürünün modelliğini yapman gerekiyor toplantı yarın yani zamanımız dar. Bu kadar kısa zamanda başka birini de bulamayız. Son çare sana geldim bende. Uçak biletlerinizi aldım herşey tamam bir tek senin onayın kaldı."

Bir dakika.. uçak biletleriniz mi? Benimle birlikte başka kim gidecek ki??

"Uçak biletlerimiz mi minji de mi gelecek?"
"Hayır kızım saçmalama hyunjinle gideceksiniz"

NEY.
Nolursa olsun babamı hayal kırıklığına uğratamam. Toplantısı kötü geçerse şirket için iyi olmaz.

"Tamam baba ben valizimi hazırlayayım. Bu arada bilet saat kaçta"
"Akşam 22.00 da uçak kalkıyor sabah da burada olursunuz. Hyunjine söyledim saat 21.30 gibi seni almaya gelecek."
"Tamam baba görüşürüz."
"Görüşürüz kızım teşekkürler"
"Rica ederim"

Ardından telefonu kapattım ,hala olanlara inanamıyordum. Ben ve Hyunjin Amerikaya gidecektim. AMERİKAYA?!

Bir şekilde kendime geldim ve valizime birkaç kıyafet ve özel eşyalarımı aldım. Minjiye olanları anlattım,aslında hyunjinin eski sevgilisi olduğunu düşününce daha büyük bir tepki verip hatta anlık sinirle bana enişteci diyebileceğini bile düşündüm ama minji bunu babam için yaptığımı ve asla öyle bişey yapmiyacağımı bildiği için bu durumu normal karşılamış sadece biraz şaşırmıştı.

Saat 21.30 olmuştu. Hyunjinden gelen mesajla telefonuma baktım

NPC Hyun:
Aşağıdayım bekliyorum.

Aha geldi gene resmi bey.Adam resmen npc amk . Valizimi kulpundan tutup aşağı sürükledim. İlk olarak beni bekleyen arabayı ve ardından da hyunjini arabadan valizimi almak için çıkarken gördüm.

Hyunjin elini uzattı:
"Valiz"
Valizi hyunjine uzattım . Bu kadar kaba olmak zorunda mıydı? Valizimi arabanın arka koltuklarının üzerine koydu. Kendi valizide arabanın bagajında olmalıydı. Arbaya binip hava alanına doğru yola çıktık.

"Bu kadar resmi olmak zorunda mısın?"
"Anlamadım?"
"Eski korumamla sürekli şakalaşırdık ama senin ağzını bıçak açmıyor"
"O zaman eski korumanız ile devam etmeliydiniz"
"Zaten gitmesini ben istemedim" dedim sessiz bir şekilde.

Yol boyunca ikimizde konuşmadık. Sonunda havaalanına geldiğimizde ikimizde valizlerimizi alıp yürümeye başladık. Uçağın kalkmasına 10 dakika vardı ve biletlerimize baktığımda yanyana oturduğumuzu gördüm.
HEMDE ETTİĞİMİZ KAVGADAN SONRA!?
Cam kenarına oturdum o da yanıma oturdu. Uçak havalandığında halen konuşmamıştık.

"Yol beş buçuk saat sürüyor" dedi Hyunjin biranda
"Öylemiymiş?"
"Evet"

Pekala madem aramızda bir mesafe olmasını istiyordu bende ona mesafeli davaranırdım. Başımı uçağın penceresine yasladım. Biraz uyumayı düşünüyordum. Yolculuk böyle daha hızlı geçerdi hem.
Bir eli omzumda hissettim.
"Yuna ."
"Efendim"
"İçecek istiyor musun"
Seçenekleri sormak için ağzımı açmıştım ki duraksadım. LAN RESMİ KONUŞMAYI BIRAKMIŞTI BU.
"Kola olabilir" dedim neredeyse fısıltıyla
"Tamamdır"
KIRK YILLIK ARKADAŞIM GİBİ KONUŞUYORDU ŞİMDİDE
Hazır konuşmaya başlamışken instagramını da isteyeyim

"İnstagramın var mı?"
"Evet."
"Takipleşelim mi?"
"Olur"
Telefonunu çıkarıp instagrama girdi ve bana uzattı.
"İnsragram hesabının adını gir"
"Tamam"
Telefonu alıp hesabımın adını girdim ve ona geri uzattım.
"Tamamdır al"
"Sağol"
Instagrama girip Hyunjini takip ettim.Kafamı tekrardan cama yasladım ve uyumaya çalıştım.

Hyunjin'in Ağzından

Yuna ile takipleşmiştik. Sonra oda tekrar uyumuştu boynu yamuktu ,biraz daha o pozisyonda durmaya devam ederse boynu tutulabilirdi.Bir anda başını omzuma yasladı. Kaskatı kesildim ve kafamı ona çevirdim. Güzel kokuyordu. Lan ne düşünüyordum ben böyle. Kafamı sağa sola salladım.

Telefonumu cebimden çıkarıp instagram a girdim. Biranda Yuna'nın postu karşıma çıktı.

 Biranda Yuna'nın postu karşıma çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kng_yunnaa
👙🍉🌞

Yorumlar:
@kimminji:KALKTI AMK MAŞŞALLAH
↪️ kng_yunnaa: akşam bize gelsene bebiş 😉🔥

@672: Hatuna bak be 🔥🔥
↪️ kimminji: ayıp oluyo dayı torunun falan yok mu senin yürü git onlarla ilgilen.

@jung _chinhoo.:Lan bu bizim sınıfatki Yuna olamaz amk ne yaptılar lan sana
↪️kng_yunnaa: sg chinhoo
↪️jung_chinhoo:Şerefsizlik yapıp bunu babana atmak varya of
↪️kng_yunnaa: dm gel la

Sırıttım yorumlar komikti.Alta indim

@kng_yunnaa: @kimminji karımla club 🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kng_yunnaa: @kimminji karımla club 🔥

Bu gönderinin yorumları kapatılmıştır.

Kaşlarımı çattım lezbiyen miydi yoksa. Yanda Minjinin etiketlenmiş olduğunu fark edince bunun arkadaşça bir hitap olduğunu anladım. Tam bakmaya devam ediyordum ki Yuna omzumdaki kafasını hareket ettirdi. Ardından kafasını kaldırdı

"Neye bakıyorsun ?"
Hemen telefonu ters çevirdim "Hiç"
"Varmamıza ne kadar kaldı?"
"2 saat falan"
"Anladım."

Aklına bir şey gelmiş gibi bana baktı
"Minjiyle neden ayrıldınız?"
Yutkundum elbette onun beni aldattığını ona söylemeyecektim

1 yıl önce
Minjiye'ye aldığım çiçekler ile onu evinin önüdeydim kapıyı tıklattım açmıyordu. Aşağı inip arbama yaslandım. Telefonumu çıkarıp Minji'yi aradım açmıyordu. Tekrar aradım, yandaki ara sokaktan Minjinin telefon ziline benzer bir ses geliyordu.
Yavaşça oraya doğru yüründüm. Sokağa vardığımda kalbim sızladı. Minji bir adamı duvara yaslamış öpüyordu. Beni farkettiğinde gülümseyerek
"Sende bize katılmak ister misin yakışıklı?" Dedi. Hızla arkamı dönüp yürüdüm ve ilk gördüğüm çöpe çiçekleri attım...

Selamm yeni bölüm nasıl olmuşş umarım beğenirsiniz. Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurumm. Şuanlık okuyucu kitlemiz var ama çok az kişi oy veriyor. Ve bu bölümü defneyle 2 buçuk saatte yazdık 733 kelime oldu neyse hadi öpüldünüzz 💋💋

VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin