Hyunjin'nin ağzından
Yuna'nın horlamasıyla uyandım. Artık yunanın horlamasınıda duymuştumda da gam yemezdim artık. Saate baktığımda 07.00 olduğunu gördüm. Koreye uçuşumuz 08.00 daydı. Yuna anca hazırlanırdı ona seslendim.
"Yuna uyan hadi çıkmamız lazım"
"Hıhı"Yataktan kalkıp mutfağa gittim. Dolaptan hazır aldığımız bazı yemekleri çıkarıp masanın üzerine koydum. Valizlerimizi alıp kapının önüne götürmek için odaya geri gittiğimde yunanın halen uyuduğunu gördüm.
Oflayarak seslendim"Hadi uyan artık"
"Hıhı"Aklıma gelen planla yatağımdaki yastığı alıp yunaya fırlattım
"Noluyo amına koyayım"
Yataktan sıçramış saçı yolunmuş hini duran birde en komiği pijamasını bir bacağında yıkarı çıkmış olmasıydı.
Gülmeye başladım"Lan hyunjin kalpten gidiyordum ya"
"Hayret çatal saplamaya çalışmadın"Bana bombastic side eye attı
"Artık bıktım. Hiç uğraşmam"
Kıkırdadım arkamı dönüp mutfağa ilerlemeye başladım
"Gel hadi yemek yiyip çıkmamız lazım uçağı kaçıracağız bu gidişle"
"Lan uçak vardı doğru"Hızlıca masaya oturup çıkardığım hazır yemekleri yemeye başladı. Ağzına resmen üç lokmalık yemek tıkıyordu.
"Gol sondo yo"
"İştahım kaçtı yemeyeceğim"Valizleri kapının yanına doğru sürüklemeye başladım. Yuna bana seslendi.
"Nodon ko"
"Neden acaba"Valizleri kapının önüne bırakıp mutfağa geri döndüm. Sandalyelerden birini çekip Yuna'nın karşısına oturdum. Yemeğini bitirmişti koskoca tabağı beş dakika bile dolmadan bitirmişti.
"Yok artık Yuna yemeğini çiğnemeden falan mı yuttun ?"
"Yoo çiğnedim"Ona dik dik baktım
"Ne bakıyon ya çok bok gibi hissediyorum zaten"
"Neden"
"Reglim çünkü"Ne? Biz yuna ile ne zaman bu kadar samimi olmuştuk ki. Umursamadım her gün ilişkimiz dahada ilerliyordu. Bilekliğime bakıp gülümsedim. Açıkçası ondan hoşlanıyordum hemde çok. Ama eskiden minji ile olan ilişkim yüzünden onunla sevgili olmamız yada benzer şeyler o kadar imkansızdı ki.
Kafamı kaldırıp Yuna'ya baktım yüzü kızarmıştı. Sanırım az önce söylediğini ağzından kaçırmıştı. Sırıttım."Kadınların periyodlarında çok aç olduğunu duymuştum"
"Hyunjin sus lütfen"Diğer yemek kabını ona uzattım.
"Bunu da yiyebilirsin ben aç değilim"
Ayağa fırlayıp çatalını bana uzattı
"LAN BAK DÖVERİM SENİ SUS"
"Ve çok sinirli olduklarınıda duy-"Devam edemedim çünkü Yuna beni kovalıyordu. Banyoya girip kendimi kitledim.
Derin bir nefes alarak kapıya yaslanıp oturdum."Gidip üstünü giyin birazdan çıkmamız lazım."
Cevap vermedi. Sadece yere sürtülen terliklerin sesi geldi. Elimi kalbime götürdüm çok hızlı atıyordu. Ama Korkudan veya banyoya kadar koltuğumdan değildi. Yunadan hoşlandığım içindi.
•••
Yuna'nın ağzından
Uçak tutması diye bir şey var mıydı acaba. Varsa eğer demek ki beni uçak tutuyordu. Elimdeki peçeteyi ağzıma götürdüm. Öğürme ihtiyacı hissediyordum. Peçetede çok engelliyecekti sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
FanfictionGelecekte babasının şirketinin başına geçecek olan Kang Yuna , aniden hayatına giren bir adamla tüm düzeni altüst olur.