"Yuna uyan"
Mırıldandım "Ya bi sik-"
Bir kıkırdama duydum.
"Toplantıya gitmen gerekiyor saat 11"
Yataktan fırladım lan toplantı vardı!Karşıdaki makyaj masasının aynasından saçlarımı gördüm çalı süpürgesine benziyordu. Bu ne lan uymadımda yatakla falan mı güreştim ?"O saçlarına ne yapmayı düşünüyorsun?"
ŞEREFSİZ. Kafamı ona çevirip tip tip baktım neden yarama tuz basıyordu ki ?!
"Seni ne ilgilendiriyor ki?
Yataktan inip valizimin yanına gittim duş alacaktım.Toplantı için iki farklı kombinim vardı.İkisini de çıkarıp Hyunjin'e gösterdim
"Hangisini giyeyim?"
"Sağ elindeki daha güzelmiş."
Kaşlarımı çattım sesi bir garip geliyordu kafamı kaldırdıp yüzüne baktım.Dudağını ısırıyordu.Gülmemeye çalışıyor gibiydi.Ne oluyordu lan yüzümde bok falan mı vardı? Kafamı bacaklarıma indirdim. Ama hassiktiriko ya pijamam dizimin üzerine kadar çıkmıştı ama asıl sorun değildi Minji ile aldığımız süpriz yumurtalardan çıkan o saçma dövmeleri kendimize yapmıştık.Ben bacağıma yapmıştım... Dinozorluydu hemde başımı ona çevirdim.
"Komik bir şey mi var"
Kendini tutmayı bıraktı . Kahkaha atmaya başladı.
Birşey demedim arkamı dönüp banyoya girdim . Kıyafeti yere fırlatıp tepimeye başladım
"Ama neden ya neden böyle şeyler hep benim başıma geliyor" diye fısıldadım
Koluma baktım bu alçı ile nasıl duş alacaktım peki ben? Kapıyı açtım
"Duş almam gerekiyor ama kolum alçılı yardımın lazım yardımın lazım" diye selendim hyunjineKaşlarını çattı "Yardım?"
"Ev-"
LAN HAYIR BU ÇOK YANLIŞ ANLAŞILMAYA MÜSAİT BİR ŞEY
"Hayır öyle değil ya alçıyı ıslatmamanın bir yolunu bulmam gerek onun için..."
sesim giderek kısıldı.
Açıklamaya çalıştıkça daha da batıyormuş gibi hissediyordum.
"Anladım"dedi
SADECE ANLADIM DEDİ AMK NİYE BU KADAR REZİL OLDUM BEN YAA.
Kapını önünde domates gibi suratım ile dikilmeye devam ettim.Az sonra elinde bir plastik poşet ile yanıma geldi. Kolumu tutup poşeti geçirdi.
"Sorun çözüldü."
Yüzüme baktı
"Yüzün niye kırmızı ?"
Çünkü uzaylıyım ben ara sıra böyle dönüşüm geçiriyorum falan .
Cevap vermek yerine kapıyı sertçe kapatıp kilitledim. Ardından kıyafetlerimi çıkarıp duş başlığının altına geçtim.Duştan çıktığımda Hyujin'in beğendiği pantolon üst olan takımı giymiştim. Saate baktığımda 11.45 olduğunu gördüm. Hyunjine seslendim.
"Hyunjin hadi gidelim 15 dakika var"
"Tamam"
Aşağı inip arabaya bindik.
(Daha fazla uzatamıyorum dkskskcjns)•••
Toplantı bitmişti Hyunjin ile lobi de oturuyorduk.Babamın bize doğru geldiğini gördüm"Olanları neden ben yeni öğreniyorum Yuna"
Sıçmışkine gül dikip sıvamışkine... Halbuki şöförü tembihlemiştim babama söylememesi için.
"Cevap versene Yuna neden bana söylemedin?"
"Nereden öğrendin"
"Hyunjin söyledi"Hyunjine döndüm vay şerefsiz.Ayrıca onun yüzünden şöförün de günahını almıştım.
"Bana bakma öyle illa öğrenecekti zaten kaç haber kanalında yayınlandı biliyor musun?"
Ha bide o durum vardı doğru.
"Hyunjin doğru olanı yaptı Yuna"
Ona dönüp gülümsedi
"Onu seçerken güvenilir olduğunu biliyordum"Bir de tap istersen baba ayrıca seçmek ne ya eşya mı bu adam peki ben niye bu hıyarcanı savunuyordum?! Ana mükemmel bir lakap buldum HIYARCAN . Gözlerimi kısıp Hyunjin'e baktım telefon rehberimde onu öyle mi kaydetsem nasıl olur.
Düşüncelerime dalmış giderken babamın Hyunjin'e söylediği şey yüzünden tüm dikkatim dağıldı
"O adama dava açtım"
"İyi bir karar olmuş efendim"dedi Hıyarcan
"Yüzüne pansuman yaptırmadın mı yaralanmışsın"
"Gerek duymadım efendim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
FanfictionGelecekte babasının şirketinin başına geçecek olan Kang Yuna , aniden hayatına giren bir adamla tüm düzeni altüst olur.