Uçaktan inmiştik. Babamı aradım.
"alo baba biz indik uçaktan
"tamam kızım şoförü gönderiyorum, birazdan orada olur.
"tamam babaTelefonu kapattım. Kenarda çok göze batmayacak bir yerde hyunjin ile çok göze batmayacak bir yerde bekliyorduk. Acıkmıştım. Az ötedeki kafe gözüme çarptı. Hyunjin döndüm.
"acıktın mı
"evet, biraz
Gülümsedim, işte beklediğim cevap. Cebimden bir bozuk para çıkardım.
"yazı mı tura mı
"tura
Parayı şans dileyerek havaya attım. Elime düşen paranın yazı olduğunu görünce rahatladım."yazı geldi ben kazandım"
"ne istiyorsun bakalım"
"ikimize yemek almak için şuradaki kafeye hemen gidip gelir misin"
Yüzünü buruşturdu.
"tamam"
Ardından kafeye doğru yürümeye başladı.Telefonum titredi. Cebimden çıkartıp kimin yazdığına baktığımda minjinin yazdığını farkettim.
Otistiğimm💋:
Pışt indiniz mi uçaktanSiz:
Evet indik.Otistiğimm💋:
Nasıl geçtiSiz:
İyiydi aslında çok da kötü değildi. Bide hyunjinden. Seninle ilgli ağzından laf almaya çalıştım.Otistiğimm💋:
Amaan hiç uğraşma. Hem benim sevgilim var akıllım.
Ay bide bayan choi bize bir sınav yaptı anlatamamm.
yemin ederim sadece ismimi yazabildim.
50'nin üzerinde not alan olursa bende neyim.
[bayan choi aynı sınavı sen dönünce sana da yapacakmış]Siz:
Minji nolur cevapları verrOtistiğimm💋:
Düşünmem lazımTam ona cevap yazacakken omzumda hissettiğim elle hyunjinin geldiğini anlayıp arkamı döndüm ama karşımdaki adamı tanımıyordum.
"siz kimsiniz pardon"
"siz bayan kang olmalısınız"
"evet ne oldu"
Adam yüzüne kurnaz bir gülümseme yerleştirdi.
Geriye doğru birkaç adım attım. Arkamı dönüp kaçacaktım ki adam sertçe kolumdan tuttu"hadi ama sadece biraz eğlenmek istiyorum bayan kang. Neden zorluk çıkarıyorsunuz"
Eğlenmek mi ne tür bir eğlenceydi bu. Alçılı olan kolumu adamın kafasına sertçe geçirdim. Biraz kolum sızlamıştı ama olsun. Ayrıca şu koduğumun hyunjini nerde kaldı sözde beni koruyacak. Arkamı dönüp kaçmaya başladım. Sırtıma atılan tekme ile yere yapıştım korkuyla başımı çevirdim. Az önceki adam karşımdaydı. Başı kanıyordu, oh canııma değsin geber.kolumdan tutarak beni ayağa kaldırdı ardından boğazıma bir bıçak dayadı. Ardından kulağıma doğru eğildi.
"eğer tek kelime dahi eder yada kaçmaya çalışırsanız o güzel boynunuzu kesmek zorunda kalacağım sevgili bayan kang."
Gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı.
"duydun mu lan"
"e-evet"
"güzel şimdi asıl eğlence başlıyor"Adam bıçağı boğazımdan çekmeden yürümeye başladı bende mecburen onunla yürüyordum. Siktir ya neden bu kadar tenha bir yerde durmuştuk ki
Bir anda bir ses duydum, kemik kırılma sesi. O anda boğazımdaki bıçak yere düşmüştü.Arkamı döndüğümde karşımda hyunjini görmemle rahatladım. Adamla hyunjin kavga ediyorlardı. Sonunda adam yere yığılıp bayılınca hyunjin Hemen yanıma geldi
"İyi misin sana bişey yaptı mı"
Saçları dağılmıştı. Dudağı patlamıştı gözünün altında da bir çizik vardı. Nefes nefese kalmıştı
"Yaran var mı"
Cevap vermedim. Hyunjinin bir anda bana sarılmasıyla daha çok ağladım. İğrenç hissediyordum.Hyunjinle biryere oturup biraz sakinleştik aldığı poğaçalardan yerken önümüzde bir araba durdu sanırım babamın yolladığı şoför geldi. Gelmese de olurmuş baya erken geldi.
Arabadan çıkan adam bizim halimizi görüp yanımıza geldi.
"Bayan kang, bay hyunjin iyi misiniz?!"
Sesi endişeli geliyordu.
"İyiyiz iyiyiz" dedim konunun daha fazla uzamaması için. Sadece otele gidip biraz dinlenmek istiyordum.
"Artık otele gidebilir miyiz"
"Tabiki efendim burdan"Hyunjinle beraber arabanın arka koltuğuna bindik.
"İyi olduğuna emin misin"
"Evet eminim ilk kendine bak asıl sen iyi misin"
"İyiyim iyiyim."Otele vardığımızda valizlerimizle beraber odaya girdik. Oda orta boyluydu iki tane yatak vardı.
"Hangisinde yatacaksın"
Küçük olan yatağı işaret ettim
"Bunda"
"Tamam o zaman bende diğerinde yatarım"
"Toplantı kaçta başlıyor?"
"Saat 12.00 da daha iki saat var istersen biraz dinlen"
"Tamam saat 11 gibi uyandır beni"
"Tamamdır"Bu kadarr bu bölümü dünün telafisi olarak düşünün akşam bir bölüm daha gelecek bu bölüm 650 kelime oldu dünle beraber baya oluyor bence neyse öpüldünüzz💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
FanficGelecekte babasının şirketinin başına geçecek olan Kang Yuna , aniden hayatına giren bir adamla tüm düzeni altüst olur.