Hyunjinden.....
Alarmımı her zaman sabah yediye kurardım. Yavaşça yatğımdan doğruldum. Etrafıma baktım. Yunanın yatağı boştu. Kaşlarımı çattım o erken mi kalkmıştı. Kanlı ay kadar nadir bir olaydı bu. Odadan çıkıp oturma odadına gittim. Yuna kanepede uykuya dalmıştı. Gülümsedim. Kanepenin yanına gittim.
Önündeki sehpada tableti vardı. Akşam birşeyler izlemiş olmalıydı. Tabletin yanında üzerinde birşeyler yazan bir defter vardı. Merakıma yenik düştüm elime alıp okumaya başladım.YAPARSIN KANG YUNA
animelerdeki kızlar gibi seksi bacaklara sahip olabilirsin.Dudağımı ısırdım. Seksi bacaklar mı? Gözümü yına nın bacaklatına çevirdim. Bence gayet seksi bacakları vardı neyi düzeltmek istiyordu ki. LAN. Hızla gözlerimi deftere geri çevirdim. Neler düşünüyordum ben böyle.
Az önceki düşüncelerimi unutmaya çalışarak diğer yazıları okumaya başladım.Adım bir - diyete gir
Adım iki - spor yap
Adım üç - sakın kafeye gitme(tatlılar seksi bacaklardan daha cazip gelebilir)Yazdıklarına güldüm. Aşağıyada bir diyet listesi yazmıştı. Ama buna diyet listesi demek diyet listelerine haksızlık olurdu. Sehpadaki kalemle diyet listesinin üzerine büyük bir çarpı çizdim. Madem diyet yapmak istiyordu ona da kendi yiyeceklerimde hazırlayacaktım.
•••
Minjiden.....Önümdeki dilimlenmiş avokado ve haşlanmış yumurta ile bakışıyordum. Bu neydi şimdi. Hyunjin bana kahvaltı hazırlayacağını söylemişti ben de mutlu olmuştum da bu neydi şimdi hiç hayal ettiğim gibi değildi.
"Bu ne şimdi ?"dedim
"Kahvaltı"
İğrenerek önümdeki tabağa baktım"Sen buna kahvaltı mı diyorsun?"
"Evet"
Tepem atmıştı
"Bu benim ara öğünüm bile olamaz"Beni umursamadı. Kendi tabağında ki yumurtayı eline alıp tek lokmada ağzına tıktı. Sonra da çiğnemeye başladı. ÖKÜZ. Ağzına nasıl sığdırmıştı o yumurtayı.
"Sana diyorum karadelik ağızlı"
Ağzı hala yumurtayla doluydu
"Be avızlo be avızlo"
"Karadelik"
"Karadelik mi"
"EVET" tabağımı ittirdim "bunu yemeyeceğim"Çatalını bir avakado dilimine sapladı ve omuz silkti
"Seksi bacaklara sahip olmak isteyen sendin"
Nasıl bacaklar nasıl bacaklar. Kızardığımı hissettim. Tanrım deftere yazdıklarımı mı okumuştu yoksa.
"Sen.."
Bana doğru eğildi "kızardın mı sen?"
"Evet neden acaba!!"
Çatalımı elime alıp ayağa kalktım sonrada ona doğru yürümeye başladım."Neden özel notlarımı okuyorsun?"
Elimdeki çatalı görünce ayağa fırladı ve benden uzaklaşmaya başladı
"Açık bırakmasaydın sen de"
Bu sefer sinirden kızarıyordum. Çatalı ona saplamaya çalıştım.
"Bu okuyabileceğin anlamına gelmez."
Hyunjin ona çatal saplama girişimlerimden kolayca kaçıyordu. Çok çevikti.
Onu kovalamaya başlayınca banyoya kaçıp kapıyı kilitledi , kapıyı zorlayıp açmaya çalıştım."Aç ulan kapıyı"
Karşıdan cevap gelmeyince iyice sinirlendim.
"HIYARCAN SANA DİYORUM"
Kahkaha sesleri..
Kapıya bir tekme attım.Sinirle mutfağa gidip sandalyeme oturdum. Çatalımı avokado dilimlerinden birine saplayıp ağzıma götürdüm. Tadı sabun gibiydi ama seksi bacaklar için buna katlanman gerek yuna. İkinci dilimi de yemeye başladım. Artık tadı o kadar da kötü gelmiyordu.
Hyunjine seslendim
"Banyoda saklanmana gerek yok gel ve yemeğini ye"
Cevap vermedi.
"Merak etme çatal saplamayacağım."
Hyunjin mutfak kapısının yanında belirdi.
"Emin misin?"Sandalyeye oturup kalan avakadosunı tek lokmada ağzına attı. Artık emindim bunun ağzında karadelik falan vardı.
"Hıyarcan için çok düşündün mü ?" Gülüyordu
Ben de gülmeye başladım
"Hayır anlık gelişti"Yumurtamı yemeye başladım. Hyunjinde telefonunda takılıyordu. Onu inceledim. Bu kadar fanı olmasına şaşmamalı. Gerçekten çok yakışıklıydı bir de üstüne kickboksçuydu +10000 aura.
Spor yaparken nasıl olduğunu hayal ettim. Muhtemelen çok seksi olurdu. Kafamı sağa sola salladım. Tanrı aşkına neler düşünüyordum ben böyle. Kızardığımı hissettiğimden kafamı tabağıma gömdüm. Enişteci misin lan yuna kendine gel koçum olmaz böyle."Yemeği çok beğendin galiba"
"Ne ?"
"Kafanı tabağa gömmüşsün ya onu diyorum"
"Hı hı"
"Kaldırmayacak mısın ?"
"Şu an değil"Yüzümdeki kızarıklığın geçip geçmediğini bilmiyordum. Bu yüzden risk almayacaktım.
İç çektiğini duydum."Tamam o zaman kaldırma. Bugün için bir planın var mı ?"
"Hayır yok"
"Dışarda biraz işim var evde kalabilir misin? Yada benimle gelmen gerekiyor , son olaydan sonra dışarıda yalnız kalmaman gerekiyor."
"Evde kalmayı tercih ederim"
"Tamam o zaman ben hazırlanıp çıkıyorum uzun sürmez."
Hyunjin sandalyeden kalkıp mutfaktan çıktı.
Bende kahvaltımı bitirip sandalyeden kalktım. Tabakları yıkayıp ortalığı topladım. Kıymetimi bilmeliydi bunu herkese yapmazdım.
Masadaki telefonumla beraber oturma odasına geçtim.
Minjiye mesaj attım;Siz:
Nasıl geçti 🔥🔥🔥Anında cevap verdi
Otistiğimm 💋:
Yüriyemiyorum amk neyseki bugün tatil devamsızlık hakkımda kalmamıştı.Siz:
PAUQHWUEEPRJPELROtistiğimm💋:
Komik mi lanSiz:
Evet😔🚬Gülmeye başladım. Kafamı yukarıya kaldırınca hyunjini gördüm.
"Ben çıkıyorum sakın ben gelmeden biryere gitme."
"Tamam anne"
Yüzünü buruşturdu.
"Anne mi?"
"Hıhı"
Cevap vermedi otel odasından kapıyı açıp çıktı. Bende minji ile mesajlaşmaya devam etttim.Otistiğimm💋:
🖕🏿🖕🏿🖕🏿Siz:
🖕🏿🍑Otistiğim💋:
YunaSiz:
EfmOtistiğim💋:
Kanka ben bir haber gördüm ve de bir videoAnasını hayır ya! Yanlış mı anlamıştı yoksa videoyu
Siz:
Yanlış anlamadın dimi. Korkmuştum ve ona sarıldım. Zaten videoda o bana sarılmıyor ben sarılıyorum görmüşsündür zaten. Aramızda bir şey yok.Otistiğim💋:
Öyle bir şey düşünmedim zaten amk. Sen iyi misin ?
Siz:
Evet adamın kafasına alçı ile geçirdimOtistiğim💋:
Benim imzam sayesinde oldu yoksa sen düşünemezsin böyle bir şeyi bakqejeıwpejelSiz:
Büyü mü yaptın lan alçıyaOtistiğim💋:
🙊🙊Bittii nasul olmuşş 755 kelime oldu bu bölüm. Oy verin (lütfen) (çaresizlik) Oy vermeyenleri 🔫🔫 (saka)
Neyse hadi öpüldünüzz diğer bölümde görüşürüzz 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
Fiksi PenggemarGelecekte babasının şirketinin başına geçecek olan Kang Yuna , aniden hayatına giren bir adamla tüm düzeni altüst olur.