Komentar AmraOK je pogurao ovo poglavlje ❤️ Malo da vam bude lakše 😂😂😂
__________________________
Karen je bila bukvalno zaglavljena između Zeka i Majkla. Preko puta njih troje su sedeli Dženis i Sojer, oboje su kontrolisali svoje emocije dok su svi ostali napuštali sobu.
"Šta se dešava?", ponovo je upitao Sojer nakon što se soba ispraznila.
Karen je stavila ruku na Majklovo koleno, pružajući mu podršku. Pokret nije prošao nezapaženo.
"Nikad nije trebalo da upoznate Karen," rekao je Majkl. "Naš brak je bio planiran da traje godinu dana. Godinu i po, najviše."
Dženis je nekoliko puta trepnula, prebacujući pogled između Karen i Majkla. Sa Karenine desne strane, Zek ju je posmatrao.
Ovo je bila Majklova priča i nije znala koliko istine želi da podeli. Neće ništa da dodaje i podržaće sve što bude rekao. Do sad, ništa što je rekao nije bila laž i lako je mogla da potvrdi.
"Planiran da traje? Šta to znači?"
"Moj život je u Holivudu, tata. Svaki film u poslednje četiri godine je udvostručavao moju platu na svakih šest meseci. Publicitet, veze, bračni status... svi ti detalji povećavaju interesovanje javnosti i drže moje ime na usnama producenata i mojih fanova. Karen i ja smo imali brak samo na papiru."
Karen je bacila pogled na Zeka.
"Čekaj. Vas dvoje nikad niste bili..."
Karen je odmahnula glavom i pogledala Zeka pravo u oči. "Ne. Nikad!"
Olakšanje je preplavilo Zekovo lice. "Zašto mi nisi rekla?"
"Nisam mogla. Obećala sam Majklu da neću reći."
Zek je uzeo njenu ruku u svoju i stisnuo je.
Sojer je skočio sa stolice. "Ali svi smo vas videli kako se ljubite... držite jedno drugo."
Majkl je odmahnuo glavom. "Nikad nisam želeo da ovo saznate. Znao sam da nećete razumeti."
"Ali..." Dženis je počela.
"Ja sam glumac, mama."
"Zašto nam nisi rekao? Zašto si se pretvarao pred nama?" U njenom glasu se jasno čuo bes.
Majkl je pogledao Karen. Na trenutak je pomislila da će se otvoriti roditeljima o svojoj seksualnosti. "Nisam mislio da ćete razumeti."
Sojer je stajao, ruke su mu bile u džepovima. "Pa sad sigurno ne razumem. I šta je sa tobom i Karen?" Pitanje je bilo upućeno Zeku.
Zek je progutao. "Privlačnost je bila neočekivana."
Karen se oslonila na njega.
"Ovo je prokleto neprijatno," promrmljao je Sojer.
"I verovatno će postati još gore čim napustimo hotel," rekao je Majkl. "Karen će trebati podršku ove porodice. Mislio sam ono što sam rekao o medijima koji će progoniti Karen. Svet misli da smo u srećnom braku. Sa razvodom koji je u toku... i Zekom..."
"Biću dobro," rekla je Karen.
"Ne znam, draga. Mediji mogu stvarno da budu brutalni."
"Majkl, mediji se brzo zagreju i isto tako brzo ohlade. Ovo će proći za nekoliko nedelja i ja ću jednostavno biti tvoja bivša žena."
"Znači, planirali ste razvod sve vreme dok ste bili ovde?", upitala je Dženis.
Bilo je vreme da Karen brani Majkla. "Sojere, Dženis... žao nam je. Nadali smo se da ćemo imati kratak brak na papiru koji će svet prihvatiti na kratko vreme, a onda krenuti dalje. Holivud je veoma nestalan i trenutno je Majkl jedna od najseksijih stvari."
BINABASA MO ANG
Slobodna do subote
Romance- Četvrta knjiga serijala "The Weekday Brides" - Catherine Bybee Uživala je u njihovom lažnom braku... sve dok se nije zaljubila u svog devera. Karen Džouns: Sitna plavuša se udala za holivudsku zvezdu, ali je ona ta koja svaki dan igra ulogu: ul...