Hailie
Wysiadłam z autobusu i zobaczyłam to samo czarne bmw. Udawałam że go nie widzę specjalnie pogłośniłam piosenkę ,,Gods creation'' która leciała na moich słuchawkach. Lubiłam tą piosenkę uspokajała mnie zawsze,(mnie też-autorka;))
niestety teraz nie mogłam się w nią słuchać.
Gdy usłyszałam jak ktoś woła moje imię przyśpieszyłam chciałam jak najszybciej dostać się do parku, a konkretnie do uliczki która prowadziła przez las aż do okolic rezydencji. Sprawdziłam ile potrafi ten mój spacer i pokazywało około 40 minut.Szczerze nie każdy by się ucieszył, to może zabrzmieć dziwnie ale ja się cieszyłam. Nie zrozumcie mnie źle mnie też nie cieszył tak długi spacer, ale kiedy zobaczyłam wiadomość od Vincenta, że jak wrócę do domu to musimy porozmawiać, chciałam aby ten spacer trwał jeszcze dużej.
Gdy szłam to rozmyślałam na jaki temat chciałby rozmawiać Vincent a później pomyślałam o Adrianie.
Co jak on chciał zrobić mi na złość i powiedział Viniemu że wracam sama do domu i że go unikam?
~~~~~~~~~~~~~Gdy wchodziłam na teren rezydencji oczywiście stało czarne bmw. Jak weszłam do domu jak najszybciej szłam po schodach, aby nikt mnie nie zauważył. Nic nie może wyjść idealnie, prawda? Vincent swoim bystrym spojrzeniem mnie odrazu zobaczył.
-Hailie Monet, wydaje mi się że mieliśmy porozmawiać.- powiedział stanowczo Vincent
-Tak pamiętam, ale czy mogłabym się najpierw przebrać?- odpowiedziałam
-Oczywiście, ale za 5 minut masz być na dole
Pokiwałam tylko głową i ruszyłam na piętro.
Ubrałam na siebie dżinsowe dzwony i biały sweterek i od razu potem zeszłam na dół. Niestety nie było nikogo na dole, ale zaraz dostałam sms od Viniego, że mam najpierw zjeść obiad a później przyjść do jego gabinetu. A więc tak zrobiłam. Na obiad Eugenia przygotowała spaghetti, zjadłam je z smakiem i skierowałam się do gabinetu. Miałam nadzieję że Adrien już pojechał i że czeka mnie rozmowa z samym Vincentem, niestety pomyliłam się. :(
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
306 słówMam nadzieję że rozdział się podobał😉
Następny rozdział pojawi się w PIĄTEK😘
Miłego dnia/nocy😘😘😘
CZYTASZ
Aranżowane małżeństwo[zawieszone]
RomansaSiedemnastoletnia Hailie Monet została wypakowana w aranżowane małżeństwo z Adrien'em Santan'em. Mogła odmówić ale chciała obronić swoją rodzinę. A co jeśli Adrien już od dawna podkochiwał się w Hailie? Jak się to potoczy? Z góry przepraszam za błęd...