ᴘ.ᴇʟᴇᴠᴇɴ𓂃⊹ ִֶָ

136 22 107
                                    

⋆༺𓆩𝑇𝐻𝐸 𝑊𝑖𝑁𝐺𝑆 𝑂𝐹 𝐽𝑈𝑆𝑇𝐼𝐶𓆪༻




.





𓂃⊹ ִֶָᵈᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵛᵒᵗᵉ
ᵃⁿᵈ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗˢ𓂃⊹ ִֶָ


˗ˏˋ ʚ 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔ɞ ˎˊ˗







.









. • °⛓✧༺ ༻*ੈ✩‧₊˚⛓

لەلا تەنیشتێکی تاڤگەکە ڕاوەستابووم، کەشەکە بەتەواوی سڕکەربوو، کە وای لێدەکردی  هەست بە لەشت نەکەیت بەهۆی سەرماکەوە، بەڵـام گەر سەیری کەشەکە و جوانی ئەم ناوەت بکردایە ئەوا هەرگیز بۆ سانیەکە  بیرت لەلـای کەشە ساردەکە نەدەما.







ئاوی تاڤگەکەی ئۆڕۆڕاڤاڵ کە دەکەوێتە باکوری خاکەکەی، لەنێو ئەشکەوتێکدا هەڵدەقوڵـاو بە بەرزیەکی زۆرەوە دەڕژایە نێــو ڕووباری ئۆڕۆڕاڤاڵ، زەویە سەوز و ئارامەکە  بەهۆی کەشی تاڤگەکەوە بەجوانی خۆی نەخشاندبوو لەسەر خاکەکە و گوڵی ڕەنگاوڕەنگ و درەختی جوانی پێشکەش بە سرووشتی ئۆڕۆڕاڤاڵ دەکرد. گەرچی تا سەدەیک لەم جوانیەی بەهاری ئۆڕۆڕاڤاڵت نۆریبا هەرگیز بێزار نەدەبووی.



ئەسپە ڕەشەکەی پیاوی تارمایەکە لەلای یەکێک لە درەختەکانەوە بەسترابوویەوە بە پەتێک، خەریکی خواردن بوو، وە دواتر سەرنجی هاتنی کەسێکم دا کە ئەویش پیاوی تارمایــەکە بوو    پــاسکــاڵ پــاتریــس!








پێخەفێکی چنراوی بچوکی لە دەستابوو، بۆمی ڕاگرت و منیش بە زەردەخەنەوە لێیم وەرگرت و سوپاسم کرد.








ئایا دەتانەوێ بزانن ئەوکاتی کە وام هەست دەکرد کۆتاین ساتەکانمە چی ڕوویدا؟




.





















.







دوای ئەوەی دەمم گیرا زۆرم هەوڵدا کە خۆم لەژێر ئەم دەستگرتنانە ڕزگار بکەم بەڵام وەک ئەوەی بەردێک دەوری دابم و ڕێگایەک نەبێت بۆ دەرچوون وابووم.




دواین جار دوورکەوتمەوە لەشوێنەکە و پشتم بە دارێک کەوت، چاوەکانم هەڵبڕی و کورێکی سەرنجڕاکێشم بینی.




سەرنجڕاکێش؟، من تاکو ئێستا کوڕێکی بەم شێوە قۆز و جوانم لە ژیاندا نەبینیوە، نەفرەت ئەم ماوەیە بۆچی تووشی کەسی نامۆ و جوان و شەرنجڕاکێش دەبم؟
ئایا مردنم نزیک بۆتەوە و خوداوەند دەیەوێ لە کۆتاین ساتەکاندا خۆشەویستێکم بۆ پەیدا بکات؟






𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑂𝑓 𝐽𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐ꨄ︎Where stories live. Discover now