ᴘ.sᴇᴠᴇɴᴛᴇᴇɴ𓂃⊹ ִֶָ

87 19 63
                                    

⋆༺𓆩𝑇𝐻𝐸 𝑊𝑖𝑁𝐺𝑆 𝑂𝐹 𝐽𝑈𝑆𝑇𝐼𝐶𓆪༻⋆

.


𓂃⊹ ִֶָᵈᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵛᵒᵗᵉ
ᵃⁿᵈ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗˢ𓂃⊹ ִֶָ

˗ˏˋ ʚ 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔ɞ ˎˊ˗




.



. • °⛓✧༺ ༻*ੈ✩‧₊˚⛓

کاتێک تاریکی باڵی بەسەر خاکی ئۆڕۆڕاڤاڵدا کێشابوو، لــە یەکێک لــە کونجە تاریکەکانی باخچــەکە، کە نزیک بوو لــەو کەلــاوەیەی دەکەوتە پشتی باخچەکەوە چەند کەسێکـ خەریــکی گفتوگۆ بوون.

لــەکاتێکدا کەسێــک لــە پشتەوەی دیوارەکانــی باخچەکە چەند مەترێک لێیانەوە دوورە و بە گومان و پڕ لــە زانیخوازی لێیان دەڕوانێت، کاتێک گوێچەکانی وەک باڵندەیەک کە بزانــێت خەریکە نێچیرەکەی دەیگرێت گوێیەکانی شــل کردووە.

تــا ئەوەی دەنگێکی پڕ لە توڕەی و هاوارەوە لە دووری ئەو پیاوەدا هات و زیاتر زانیخوازی کرد.


" خەریکی چ شتێکی نەفرەتی دەڵێیت!
چۆن ئەم ڕووداوە ڕویــداوە؟
ئــەوێ سەلامەترین شوێن بوو
نەفرەت ئەمە شێتم دەکات!  "


تــا ئەو سەربازەی کە بەهۆی ڕوناکی مانگەوە جلە ئەفسەرینیەکانی دیاربوون و وەک چۆلەکە دەلەرزی
و بە شڵەژانەوە ئەو ڕووداوەی کە ڕویداوە ڕوونی دەکردەوە.

" زۆر داوای لێبووردن دەکەم، گەورەم.....
گەورەم هەمووی خەتــای منــە، لێم خۆشببە و بەزەیت پێمدا بێتــەوە "

گەورەکەی کە بە توڕەیەوە لێی دەڕوانی وایلە پیاوەکە کرد زیاتر ترس لە گیانیدا بنیشێت و بێ ئەوەی تەنانەت هەناسەیەک بدات دووبارە دەست بکات بە قسە:

" گەورە، زۆر بمبوورە بەڵــام نازانم ئەو کەسانە کێ بوون کە هێرشیان کردە سەر سندووقە چەکەمەنیەکان.

گومانم هەیە کە دووبارە هەمان ئەو شۆڕشگێڕانەبن، کە جاری پێشو تر سیگناڵ و هێڵی تەلەفۆنیەکەیان بڕی.

وەک چۆن ئێستــا کۆگاکەیان پڕ کردووە لە ئــاو، گشت تەقەمەنی و چەکەکان لەکار کەوتوون و ماوەیەکی زۆری دەوێت تـاکو دووبارە بەشی نوێمان بەدەست دەگات "

گەورەکەی کە حەوسەڵەی نەمابوو، بە بێ ئارامیەوە هاتــە قســە: " بێدەنگبە نەفرەتی، ئایا تۆ دەزانی چ کارێکت کردووە؟ دەبێ باجی ئەو هەڵەیە یەک بە یەکە بدەن!

𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑂𝑓 𝐽𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐ꨄ︎Where stories live. Discover now