ᴘ.ᴛᴡᴇʟᴠᴇ𓂃⊹ ִֶָ

99 15 142
                                    

⋆༺𓆩𝑇𝐻𝐸 𝑊𝑖𝑁𝐺𝑆 𝑂𝐹 𝐽𝑈𝑆𝑇𝐼𝐶𓆪༻⋆


.




𓂃⊹ ִֶָᵈᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵛᵒᵗᵉ
ᵃⁿᵈ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗˢ𓂃⊹ ִֶָ

˗ˏˋ ʚ 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔ɞ ˎˊ˗




.






. • °⛓✧༺ ༻*ੈ✩‧₊˚⛓

بەنێو بازاڕی شارەکەیا پیاسەم دەکرد و سەیری ئەم جەنجاڵیەی بازاڕم دەکرد، پێم وانەبوو بە شەوانیش بەم شێوەیە خەڵکی لە دەرەوەبن، بەڵـام تا ڕادەیک باش بوو
خەڵکی لەدەرەوە بوون، بۆنی خواردنە سوورکاوەکان
کە گەدەمی شێتەکرد، گفتوگۆی خەڵکی کە گوێچەکانم کەم بەرگەی دەگرت، هەرزو ڕۆیشتم بۆ لای عەرەبانەیەک کە سەیری ئەو کرێپانەم دەکرد کە چەنە بە جوانی دانراون، هەرزوو داوای دانەیەکم کرد و کاکەی عەرەبانەکە یەکێکی بۆم پێچایەوە و خستیە دەستم، پارەی کرێپەکەم یاو دوورکەوتمەوە.





کرێپ شیرینیەکی سەر عەرەبانەکانی فەڕەنسایە کە بە شەوان خەڵکێکی زیاتر دەیخۆن کە پانکەیکێکی تەنکە و شیرین و تام دارن .






دەڕۆشتم و کەم کەم کرێپەکەم دەخوارد تا ئەو ساتەی بەشێکی بچوکی مایەوە و بەتەواوی خستمە دەمەوە، بەڵـام کاتێک ملم بۆ لـای ڕاستم سوڕاند ئەو عەرەبانەیەی جاری پێشتووترم بینی.







ڕۆیشتم بۆ لای بە زەردەخەنەوە پێشوازی لێکردم، پێم وابێت دەزانێ کە کڕیاری جاری پێشووترم و ئێستا هاتووم تا ئەو دوو بەردە مەدالیایەی کە جارەکەی دیکە بەهۆی شێتی ناتالیاوە نەمکڕی ئێستا بیکڕم.







هەردوو لە بەردەکانم هەڵگرت و بە کەمەر بەندەکەمەوە بەست و پارەکەیم دا، خانمەکە زۆرێک ڕوخۆش بوو داوای دەکرد کە بۆ جاری دواتریش سەردانی بکەین، زەردەخەنەم بۆی دەکرد و وڵامیم دەدایەوە کە بەدڵنیایەوە سەردانی دەکەمەوە.








تا ئەو ساتەی کە چاوەکانم لەسەر خانمەکە لاچوون و سەیری ئەو شوێنەم دەکرد، پیاوێکی تەواو ڕەشپۆش کە تەنیا چاوەکانی دیارن بەهۆی ئەم پەڕۆیەی کە بە ڕوخساریەوە بەستبوو.




بەڵـام من بۆچی تەنیا سەیری چاوەکانی دەکەم لە کاتێکــدا تەنانەت سەرنجیشم نادات؟



خودایە ئەو وەک پیاوی خەونەکانم وایە!





گەرچی تەنیا چاوەکانی دەبینم بەڵـام دڵـە گەمژەکەم خەریکە لەقەفەسی سینەی دێتە دەرەوە و مێشکم خەریکە لە دەستەدەم.





𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑂𝑓 𝐽𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐ꨄ︎Where stories live. Discover now