ᴘ.ғɪᴠᴛᴇᴇɴ𓂃⊹ ִֶָ

83 16 421
                                    

⋆༺𓆩𝑇𝐻𝐸 𝑊𝑖𝑁𝐺𝑆 𝑂𝐹 𝐽𝑈𝑆𝑇𝐼𝐶𓆪༻⋆

.

𓂃⊹ ִֶָᵈᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵛᵒᵗᵉ
ᵃⁿᵈ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗˢ𓂃⊹ ִֶָ

˗ˏˋ ʚ 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔ɞ ˎˊ˗

.

. • °⛓✧༺ ༻*ੈ✩‧₊˚⛓





ڕافایڵ دوای ئەوەی خۆی بە خانەوادەی مێلانی ناساند، لە ساتێکدا نیگاکانی هەرگیز لەسەر ئەو پەڕە ناسک و گوڵاویەی بەردەمیا لانەبرد، پێکێک لە شەڕابی هەڵگرت
و بەزردەخەنەوە بۆ سەرەوەی باخچەکە ڕۆیشت، کە مێزێکی گەورەی لێ بوو.


لەوێدا وەستــا، لە کاتێکدا نیگاکانی تەنیــا لە یەک ئاڕاستەی دەڕوانی و زەردەخەنەی بۆ دەکرد.

گلاسە شەڕابەکەی بەرز کردەوە و ئاوازێکی خۆشی لێ درووست کرد، تا ئەوەی هەموو سەرنجەکان ڕۆیشت بۆ سەر پیاوێک کە قاتە ڕەش و پیاوانیەکەی و ئەو گڵاسە شەڕابە سوورەی کە ڕەنگی لێوەکانی گرت بوو.
هاتــە قسە:

" ئازیزانم....

هاوڕێیانی خۆشەویست

سوپاس بۆ ئامادەبوونتان لەم ئێوارە تایبەتەدا.
خۆشحاڵم کە دوای ماوەیەکی دوور و درێژ لە ئەڵمانیا، ئێستا لە نێوانتاندام.

ئەم ئاهەنگە تەنها بۆنەیەک نییە بۆ پێشوازی لە گەڕانەوەم، بەڵکو دەرفەتێکە بۆ سوپاسکردنی هەموو ئەو کەسانەی کە لە نەبوونمدا پشتیوانیان لێکردم و کاروبارەکانیان بەڕێوەبرد.

بیست ساڵ لەمەوبەر، کاتێک یەکەمجار دەستم بە بازرگانی کرد، خەونێکی سادەم هەبوو - خزمەتک کردنی کۆمەڵگاکەمان لە ڕێگەی بازرگانییەوە. ئەو کاتە تەنها دوکانێکی بچووکم هەبوو، بەڵام بە پشتگیری ئێوە و متمانەتان، توانیمان ئەم تۆڕە بازرگانییە گەورەیە دروست بکەین.

سەفەرەکەم بۆ ئەڵمانیا نەک تەنها بۆ فراوانکردنی کاروبارەکەمان بوو، بەڵکو بۆ فێربوونی شێوازی نوێی بەڕێوەبردن و تەکنەلۆژیای نوێش بوو. ئێستاش کە گەڕاومەتەوە بە کۆڵێک ئەزموون و بیرۆکەی نوێوە کە هیوادارم بتوانین پێکەوە جێبەجێیان بکەین.

هەر یەکێک لە ئێوە - کارمەندەکان، هاوبەشەکان، هاوڕێیان و خێزانەکەم - بەشێکن لەم سەرکەوتنە.

ئێوە هێز و پاڵنەری ئەم خەونەن. "


دوای ئەم قسانــە چاوەکانی نیشتــەوە بۆ سەر ئەو کچەی کە بە تاسە و پڕ لە هەستی نامۆوە لێی دەڕوانێ، زەردەخەنەیەکی کرد و بە دەنگێکی گڕ و پڕ لە قوڵیەوە دووبارە هاتەوە قســە کاتێک کە پێکە شەڕابەکەی بەرز کردەوە بۆ ئاسمــان.


𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑂𝑓 𝐽𝑢𝑠𝑡𝑖𝑐ꨄ︎Where stories live. Discover now