🤍
Evet artık dorukla sözlüydük her şeyin en iyisini seçiyor ve yapıyordu

Yuzuklerimiz oldukça pahalı ve değerli bir şeye benziyordu parmağımla oynadım çok guzeldi. Dorugun zevki mükemmeldi. Normal adam tasarımcı ve mücevher içindeydi yüzuklere bakıp gülümsüyordum. Kafamı kaldirdigimda gözleriyle buluştum, elimden tutup yanına çekti birlikte koltuğa yerleştik.
- lara san bir sürprizim var odaya çıkalım
Belimden tutuyor ve Merdivenlerden cikiyorduk bir büyük odanın yanında durduk içeri girdik gözlerime inanamiyordum kocaman bir bebek odasıdır 2 beşik 2 dolap, ve birazda süsler vardi çok güzeldi besinlere doğru adım atıp, onlara dokundum gözlerimden yaş geliyordu bu çok güzeldi. Bebeğimizin odasiydi belki kan bağı yoktu ama bebeklerimiz için cabaliyordu arkamda duruyordu eli elimi tutuyordu .
- aglayasin diye yapmadım ama lara
- Ben bunlar bu oda çok güzel teşekkür ederim her şey için
Bir anda ona sarıldım elim sirtindaydi onunda eli belimde sasirmisti sarılmama. Sonra çekilip Yüzümdeki yaşları sildim .
- her şey senin için seni kazanmam için ne gerekirse yaparim lara hadi gel bir yer daha var
Yanındaki daha büyük bir odaya geçmiştik, burasi yat odasiydi o kadar çok büyüktük ki , bir tarafta yatak bölümü diğer taraf giyinme odası ve banyoydu diğer tarafta oturma gurubu vardi. Yatağın üstünde bir kutu vardi büyük doruk gidip onu açtı içindeki gelinlikti çok güzel yırtmaçlı ve dantel detayı vardi

Gelinliği elime alıp inceledim .
- Doruk bu çok güzel şu dantele bak
- beğenecegini biliyordum Farugun koleksiyonundan aldım senin artık yarın guyeceksin bunu .
- karnım çok belirtecek ama
- olsun sen her şekilde güzelsin lara
Utanmistim yanaklarım kızardı eliyle çenemi kaldırdı bana dogru egilmisti . Gözlerimiz yanıyordu sanki nefesi yüzüme çarpıyordu. Diğer eli belimde beni kendine çekti sadece dudaklarıma ufak şekilde dudaklarıyla dokundu sonra beni bıraktı.
- bugünden itibaren burada kalacaksin eşyalarını getirdiler şimdi gelirler sen uyu .
- Peki sen nerede uyuyacaksın
- yandaki odadayim bugünlük yarın burada olacağım nikahlı değiliz lara bjr şeye ihtiyacın olursa gelebilirsin .
Sonra çıkıp kapıyı kapatmıştı. Bende soyunup yatağa girdim hemen uyuyakalmistim . Gece rüyama baran girmişti.
- seni bırakıyorum baran artık yolumuz kesismeyecek ve hayatımda yeni biri var .Beni çok seviyor . Onu sevmeye ve anlamaya çalışacağım. Asla senin gibi değil. Seni tamamen bırakıyorum elveda .
Gece kabustan uyandığımda midem bulaniyordu. Ayağa firlayi klozete koştum . Yine kusmalarim baslamisti ya yarında olursa . Kapının açıldığını duyduğum da sirtimda ve saçlarımda el belirdi doruktu
- iyimisn hastaneye gidelimmi lara
Başımı kaldırıp ona dondum
- hayir bu normal gerek yok ya
- tamam o halde egeli yatağa yat
Yatağa yatmama yardım edip üstümü ortmustu .sonrada tekrar çıkmıştı. Bu kez yattığımda huzurla uyumuştum taki sabah 6 ya kadar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomanceLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...