💖
5 AY SONRA
Yine ikizlerimiz olacaktı bir mucize yada hediye olarak görüyorduk doruktan bebeklerim olacaktı bu kez bir kız bir erkekti . 4 tane çocuğumuz vardi . Genç yaşımızda bu kadar çocuk yapmak herkesin dikkatini çekiyordu . Özellikle basın aylarca yalvardığım doruk ve ben ile röportaj yapabilmek için sonunda kabul ettik ve evimizde bugün röportaj olacaktı heyecanliydim .
- cok gerginim doruk ya yapamazsam .
- hayir yapacaksin bende yanında olacağım güzelim.
- Hadi ozaman inelim aşkım.
El ele tutuşup salona gectik ve hepsi oradaydilar bir sürü gazteci eğlenceli olsun allahim ne olur doruk belimden sarılıyor koltuğa oturmama yardım ediyordu . Evt tüm gözler bendeydi.
Doruk işaret verince konuşmaya başladılar.- Lara hanım kac aylık ve cinsiyetleri nedir ?
-5 aylık oldular ve bir kız bir erkek .
- Peki isimlerinde karar verdiniz mi öyleyse nedir .
- erkek olana Pamir kız ise mira olacak eşimle birlikte bulduk isimlerini .
- herkesin merak ettiği bir konu var lara hanım, diyorlarki bu genç yaşta 4 çocuk annesi olmak nasıl bir şey
- cok guzel ama bir okadarda zor asla pişman değilim hele babaları doruk olduğunda Allaha şükrediyorum onları bana iyiki vermiş diye .
- lara hanım son sorumuz en çok konusulanlar arasında ne zamana kadar doguracaksiniz yoksa bu hamileliginiz sonmu ?
Doruğa döndüm elini tuttum
- Hayir bu son olmayacak 30 yaşıma kadar doğum yapmayı düşünüyorum sonraki hayatım eşime ve çocuklarım adayacagim.
Sorular bitmiş ve herkes gitmişti. Dorukla odamiza çıkmıştık soyunmama yardım ediyordu.
- nasildim aşkım
- cok iyidin güzelim guzel şekilde cevaplar verdin ve bunları herkes izleyecek .gerçekten o yasa kadar dogurscakmsijn
- evet aşkım
Bir anda kucagina almış opusuyorduk sex istediğimi belli edince yapmaya başladık . Yine gece gibi durmustuk sonra sarılıp uyumustuk .
Sabah kalktığımda doruk üstünü giyiyordu .
- gidiyormusun aşkım
- evet güzelim toplantı var kendini yorma bebeklerimeize iyi bak ogullarimiz bakıcı ve annemde o yüzde merak etme
Öpücük atıp cikmisti . Bende kalkip duşa girmistim. Biraz duşta oylandiktan sonra çıkıp üstümü giyindim ve parola mirzanin yanına gittim odada bakicilari ile oyun oynuyorlardi. Uzun süre onlarla kaldıktan sonra aşağıya yemeğe indim herkes gelmisti
- yenge konusabilirmiyiz beni anlayan tek kişi sensin .
- tabi soyle ateş ne oldu
- yenge ne olursun abimi ikna et ben iclalle birlikte oldum yakında aileside öğrenecek yardım et lütfen
- bak ateş baran bunu igrendigi zaman silahlı adamlarıyla bu eve gelecekler seni almak için ya öldürecekler yada berdel yapacaklar yani baran durumu kardeşine alacak . Oranın adetleri böyle.
- ne olursun yenge onu cok seviyorum ya hamile kalırsa ha .
- tamam bir şeyler düşüneceğim ateş ama aramızda kalacak duydunmu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomanceLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...