🤱🏼Doğum👨🏼‍🍼

82 1 0
                                    

💖

BASIN

Haluk bey hastaneden bazı bilgiler sızdı. Karadağlılar ile ilgili

- konuş çabuk.

- lara karadağlı 3 aydır hastanede yatiyormus söylenenlere göre erken doğum riskiyle almışlar.  Vede Doruk karadagli ile bosanacakalari konuşuluyor.

- ne delirdinmj doğrumu

- bize soylenenlere göre böyle ne dersiniz yayinlayalimmj.

- hemde hemen eğer yalansa bizle iletişime gececeklerdir.

💖

Aylardır hastanede yatıyordu.  Bu durumda düğün yapamadık . Istanbulda bir villa tutup kısa süreliğine yerleştik.  Elif doğum yapmisti erkek bebeğimiz oldu adını agah koymuştum bu konuşmaları larayla yapmıştık duysaydı ne tepki verirdi acaba . Duru ile hazari tanıştırdı az da olsa anlaşmaya başladılar gorusuyorlardi . Aileler ve işler birlesmisti.  Haberlerde dorukla laranin bosanmasindan bahsediliyor du . Ne kadar doğru bilmiyorum ama yalan haberdi birbirlerini seviyorlar ve lara onun bebeklerini taşıyordu.

💖

Basında yer alan haberler yüzünden lara iyice strese giriyordu yalan haberler yüzünden.  Bugün röportaj olacaktı.

- doruk bey eşinizin aylardır hastanede yattığı doğrumu.

- evet doğru erken doğum riski ile 5 ayda yatırdık ve şimdi 8 aylıklar

- Peki ya gerçekten bosaniyormusunuz .

- Bu haberleri kim yaydı bilmiyorum ama öyle bir şey yok ben karımı ilk günkü gibi seviyorum öyle bir şey asla olmayacak .

Laranin doğumu yaklasiyordu . Surekli yanında olamiyordum . Barismistik kabul etmişti herseyi . Bende onu uzmustum o son zamanlarda aramızdaki sorunları cozmustuk onu asla birakamaz veya kaybedemezdim .

💖

Sabahtan beri sancilarim vardi yine doktor doğum haneyi hazırlamıştı.  Acilen Doruğu ve ev halkına haber vermiştik pars a ve mirzaya annem bakıyordu bakicilarda vardi 2 yaşına girmislerdi gün geçtikçe büyüyorlar di annm ve duru hergun getiriyorlar di yanıma.  Çok ozluyordum ogullarimı .Dorukla barismistik kabul etmiştim onu seviyordum ve kaybetmek istemiyordum.

- cok ağrıyor lütfen

- lara dayan güzelim bitecek birazdan

Elleri ellerimdeydi doğum haneye gidiyorduk . Bu kez çok ağrım vardi yine benimle olacaktı doruk asla yalnız bırakmazdı

- doruk

- efendim güzelim

Ağlıyordum

- korkuyorum doruk lütfen beni bırakma..

- buradayım güzelim seni asla bırakmayacağım.  Bak bebeklerimiz gelecek .

doğum baslamisti dorugun elleri elimdeydi sıkıyordum küçük bir öpücük kondurmustu .

- Hadi lara güçlü şekilde bu kez ki zor olacak

Tekrar tekrar deniyordum ama yok gelmiyordu .

- lara icerde oksijensizler hadi güçlü bir şekilde ikınmanı istiyorum.

Dediğini yaptığımda oğlum dogmustu onu doruğa vermişlerdi agliyordu . Ama ters şeyler vardi çok uykum geliyordu .

Oğlumu kucagima vermişlerdi bu duyguyu 2. Kez tanıyordum ailemiz büyüyordu hemşireler onu kucagimdan aldığında laraya döndüm gözleri kapaniyordu elini tuttum doktora baktım.

- ne oluyor neden devam edemiyor .

- lara bana bak hadi kızın içeride kaldı seni bekliyor annesinj

Lara ısınmaya çalışıyor duyguyu ama yetersizdi ve gözlerini kapatmıştı.  Öylece bakiyordum kalp atışları durmuştu doktor kizimi son hareketiyle cikarmisti

- ne oluyor karimi kurtarın

- disariya çıkın doruk bey

- asla onu kurtarın

Doktor laraya kalp masajı yapıyordu bir sure  denemeden sonra kalbi atmaya başlamıştı.

- döndü doruk bey ...

- yasiyorsun sevgilim ...

💖

☆☆SON VARİS ☆☆3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin