- Ya tam tersi olursa baran o zaman ne yapacaksın
Birden ayağa kalktım
- hayır , sen bana başından yalan söyledin , gitmeliyim ben istemiyorum .
- lara nereye gideceksin otur diyorum evden çıkamazsın bile .
- hapismi edeceksin beni , seninle evlenmemeliydim . Sen kandırdın beni .
Ayağa kalktı karşıma dikildi inip kalkan göğsü ne kadar sinirli olduğunu gösteriyordu .
- bana bak lara bunu nasıl söylersin sen . Senin için okadar şey yaptım bekledim seni hersey için iyi olmanı bekledim . Geçmişten gelen öylesine takıldığım bir kızdı. Istesende gidemezsin .
- o yuzdenmj yüzük taktınız geçmişte
- Sen... evet taktik sonra yapamayacağımı anlayıp attım bu sen urfaya gelmeden çok önceydi yapamadım onunla sevmiyordum çünkü üzerimde baskı vardi evlen diye .
- tamam yinede bana anlatmadin , saklamayı sectin oysa sen herseyimi biliyorsun herseyimi anladinmi .
- çünkü önemsizdi gerek duymadım nereden bileyim aylar sonra gelip evliligimi bozmak istediğini
Yatağa oturdum başımı ellerimin arasına aldım. Ya doğruyu söylüyorsa ama yinede sakladı .sessizce ağlıyordum. O ise camdan disariya bakiyordu . Ne yapacaktım ben şimdi . Ayağa kalktığım an yere yigildim karnım çok aciyir bagiriyordum .
- ahh çok acıyor
- neren ağrıyor lara göster
- karnım ağrıyor, çok...
- lara sen . Sen kaniyorsun
Beni kucaklayıp aldığı gibi arabaya bindik Tarık götürüyordu . Hala baranin kucagindaydim onun ustude kan olmustu .
- dayan bebeğim az kaldı geçecek .
- çok ağrıyor baran lütfe...
Yine bayılmıştı düşündüğüm şey olmasın lütfen Allah'm. Hastaneye gelince hemen doktorlar odaya aldılar olanları anlattım.1 saat olmustu hala çıkan yok kardeşlerim hastaneye gelmisti meralde
- yengem iyimi abi
- Bilmiyorum çocuklar 1 saatten fazladır icerde .
- birden ne nasıl oldu abi .
- tartisiyorduk birden yere yığıldı Bilmiyorum ne olduğunu.
Sonra odadan doktor çıktı.
- evet neyi var iyimi karim
- sakın olun baran bey Eşiniz iyi kanama durdu uyutuyoruz sadece.
- neden olmuş kanama birden durduk yere
- sakın olun baran bey Eşiniz hamileymiş
Duyduğumla sendeledim
- ne ama nasıl olur hiçbir belirti yoktu
- baran bey bebek daha yeni ve malesef kurtaramadık.
- simdi eşimin hamile olduğunu öğreniyorum ama aynı zamanda bebeğimi kaybettiğimi söylüyorsun.
Bagiriyordum çocuklar beni tutuyordu
- baran bey elimizden geleni yaptık ama çoktan ölmüştü. İlk 3 ay çok önemli hersey tetikleyebilir kendini yormamasi , üzüntü stresten uzak durması gerek .
Ve hepsinide yapmıştık benim yüzümden yine 2. Kez bebeğini kaybettiğini nasıl söyleyecektim.
- abi sakın ol en azindan yengem iyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomansaLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...