"Acı"

67 2 0
                                    

Masadakiler bana bakiyordu açıklama bekler gibi Faruk bey bjr baba edasıyla bana baktı gözlerim dolmuştu gözlerimden yaşlar akmisti dorugun baskislari bendeydi .

- lara cok üzgünüm ama baran boyke şey yapmazdı o karakterli ve seni çok seviyordu .

- Faruk bey oglumuzu kaybedince zamanla aramız açıldı ve bu yaşandı  . Malesef olan oldu artık bisanmak en iyisi .

- nasip gönlünden geçeni dinle . Nerede kalıyorsun istanbulda .

- arkadaşım var onda kalıyorum bir kac ay sonra ayrı eve çıkarım diye düşünüyorum.

Yemeğe devam etmiştik iş hakkında konuşmak için bahçeye masaya oturduk kafam daginikti sofrada olanlardan dolayı. 

- lara sen ne diyorsun

- bence ve ayakkabılarla ve elbiseleri satışa çıkarmak iyi , birleşmenizde öyle.

- doruk bey ben baranin şirketiyle ortağım isterseniz görüşme sağlarım.

Ne ne duyuyordum ben ellerim terlemisti gerginlikten .

İş bitmişti Faruk beye döndüm

- Faruk bey lütfen burada doruk beyin yanında calistigimi barana söylemeyin.

- merak etme soylemem ama seni bulacaktır o

- bosanana kadar onu görmek istemiyorum .

Faruk bey gitmis doruk beyle masada oturuyorduk annesi kahve bırakıp gitmişti.

- neden evli olduğunu belirtmeden sabah .

- Ben dusunemedim afedersiniz , zaten bosanacagiz diye

- boyle şeyleri bilmeliyim asistanimsin

- afedersiniz bir daha olmaz

- şirketle eve yakın bir dairem var oraya yerleş . Geç kalmazsın hemde zorlanmazsin

- ama ben bunu yapamam

- emrediyorum senin patronunum al bu anahtar ev temiz hergun çalışan gelir temizler gider .

- teşekkür ederim doruk bey kira odesem en azindan ..

- hayir asla duymamış olayım o daire boşta duruyor zaten . Hic kullanmadım
Hadi şimdi taner seni eve bıraksın yarın 6 da gel .

Birden telefonum çaldı açmak zorunda kaldım avukat arıyordu.

- lara hanım kabul etti belgeleri imzaladı hemen bosanabilirsiniz anlaşmalı olduğu için . Mal varlığınız...

- asla bir şey istemiyorum hatta bana verdiği o konağı ve istanbuldaki daireyi devredelim istemiyorum hiç bjr şeyini.

- ama lara hanım

- ne diyorsam onu yap .

Telefonu kapattığımda dorugun gözleri bendeydi

- şey ben gitsem iyi olur

arabaya kadar uğurladı

- size benim avukatimi ayarlayacağım itiraz istemem anında boşar sizi bu kadar çok kurtulmak istiyorsunuz madem

- ama sizden yardım almak

- Hadi git evine

Arabaya binip taner eve kadar götürmüştü.  Eve çıkıp hemen uyumuştum.

1 AY SONRA

Bugun boşanacaktık yaptığımız mutluluğumuz yaşadığımız her şey sona erecek ve ayrilacaktik.  Doruk da gelmek istemişti ya baran gelmezse salona gectigimizde ismini soylediler ve işte oradaydi gelmisti . Yanimdaki doruğa baktı sonra gözlerimiz bulustu.
Gözlerimden yaşlar geliyordu elimle silip avukata döndüm.  Dorugun eli omzumdaydı. Baran itiraz etmisti mahkemede ve ertelenmişti dava

☆☆SON VARİS ☆☆3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin